Opvaskemaskiner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
7 svar
3 synes godt om
10. april 2013

Annette A

Hej

Vil høre om der er nogen ting man bør vide ved køb af opvaskemaskine. Nogle mærker der er mindre gode eller nogen der særligt kan anbefales?

Hvis man køber brugt hvor gammel må den så være i forhold til livslængden på sådan en maskine.

Så hvis I har nogle gode råd modtages de med tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Chevro

Vil sige jeg udelukkende får Siemens eller Bosch i opvaskere - da jeg ikke vil kunne undvære den skuffe der er til bestik :-) Det giver dig meget mere plads i maskinen og alt er mere overskueligt.

Det er samme maskine med forskellige navne - så det er lidt ligegyldigt hvad du vælger, producenten og indhold er det samme

Men en fin maskine og vi har endnu ikke haft nogle problemer med nogle af vores, min familie har kun den slags (: Nem brugerflade og fine designs, uanset om det er alm eller indbygnings.

:-)

Anmeld

10. april 2013

Chevro

Jeg vil aldrig købe brugt, så det afhænger jo af om det er noget du bare skal bruge et år og kyle det ud - eller om det er noget du skal bruge til det ikke kan mere. For så er det jo dumt at købe brugt, da du ingen garanti har på det. (:

Anmeld

10. april 2013

MorEllen

Miele opvaskmaskine er vi meget tilfreds med. De har god kvalitet, og holder i mange år. Så hvis du har planer om at købe brugt vil jeg tro at  Miele er et godt valg.

Anmeld

10. april 2013

tithi

Christina A skriver:

Hej

Vil høre om der er nogen ting man bør vide ved køb af opvaskemaskine. Nogle mærker der er mindre gode eller nogen der særligt kan anbefales?

Hvis man køber brugt hvor gammel må den så være i forhold til livslængden på sådan en maskine.

Miele Miele Miele, vi købte en brugt for 3 år siden, da var den vist 7-8 år gammel og gav vel 700 kr for den. Den har fejle noget én gang, og dagen efter vi ringede til en tekniker gik det i sig selv igen, og vi kunne afbestille teknikeren. Det er nu et år siden.

Anmeld

10. april 2013

hekran

Christina A skriver:

Hej

En ting vi aldrig havde overvejet inden vi købte vores var, hvordan den er 'indrettet'. Hvordan ser jeres tallerkner ud? Vores har ikke en bred kand, men buer bare svagt i kanterne. De dybe tallerkner falder for et godt ord i vores opvasker (en Hoover - 2,5 år gammel). Den har nemlig ikke 'bøjler' til at stille tallerknerne imellem, men kun små kanter i siderne til at støtte tallerknerne med. Det duer ikke til vores tallerkner, men duer til tallerkner, hvor der er bred kant. Gi'r det overhovedet mening?

Vi skulle virkelig have brugt de ekstra 1000 og købt en Bosch. Dog er vi glad for, at den er topstyret. Så kan børnene nemlig ikke komme til den

Anmeld

10. april 2013

Annette A

Chevro skriver:

Vil sige jeg udelukkende får Siemens eller Bosch i opvaskere - da jeg ikke vil kunne undvære den skuffe der er til bestik :-) Det giver dig meget mere plads i maskinen og alt er mere overskueligt.

Det er samme maskine med forskellige navne - så det er lidt ligegyldigt hvad du vælger, producenten og indhold er det samme

Men en fin maskine og vi har endnu ikke haft nogle problemer med nogle af vores, min familie har kun den slags (: Nem brugerflade og fine designs, uanset om det er alm eller indbygnings.

:-)

Ok, det er da nyttigt at vide og det er også de mærker vi er mest trygge ved, så det jo rart at vide..

Anmeld

10. april 2013

Annette A

Marita skriver:

En ting vi aldrig havde overvejet inden vi købte vores var, hvordan den er 'indrettet'. Hvordan ser jeres tallerkner ud? Vores har ikke en bred kand, men buer bare svagt i kanterne. De dybe tallerkner falder for et godt ord i vores opvasker (en Hoover - 2,5 år gammel). Den har nemlig ikke 'bøjler' til at stille tallerknerne imellem, men kun små kanter i siderne til at støtte tallerknerne med. Det duer ikke til vores tallerkner, men duer til tallerkner, hvor der er bred kant. Gi'r det overhovedet mening?

Vi skulle virkelig have brugt de ekstra 1000 og købt en Bosch. Dog er vi glad for, at den er topstyret. Så kan børnene nemlig ikke komme til den

Jo tror godt jeg forstår hvor du vil hen..

Men du har ret i det med topstyringen, det havde jeg ikke lige tænt over..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.