Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... HAR jeg været ! indtil for 3 uger siden !!
Jeg er SÅ stolt !!
Se lige engang
Nu kan jeg jo snart tillade mig at gå med lak og ringe !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elias2010<3 skriver: ... HAR jeg været ! indtil for 3 uger siden !! Jeg er SÅ stolt !! Se lige engang Nu kan jeg jo snart tillade mig at gå med lak og ringe !
Janne T. skriver: Dine negle er pænere end mine, og jeg bider ikke negle! Flot!
Dine negle er pænere end mine, og jeg bider ikke negle! Flot!
1000 tak!!
bare det at jeg ikke behøver at gemme dem total selvtillids boost!
Wow flot .. !!
Er selv negle bidder og prøver alt muligt for at stoppe.. pt. har jeg det der go negl på.. ad det smager grimt.
Hvordan er du stoppet?
W&M <3 skriver: Wow flot .. !! Er selv negle bidder og prøver alt muligt for at stoppe.. pt. har jeg det der go negl på.. ad det smager grimt. Hvordan er du stoppet?
Jeg bider lysten i mig selv!
og så bruger jeg neglehærderen fra Herõme .. Super god!!
Pylle3 skriver: Hold nu kæft nogle flotte hænder. Sorry to say men de ligner bestemt ikke nogen som er blevet bidt ret meget i. Jeg er selv neglebider og har været det siden jeg var 3 og mine kan slet ikke vokse så pæne ud.
Hold nu kæft nogle flotte hænder. Sorry to say men de ligner bestemt ikke nogen som er blevet bidt ret meget i. Jeg er selv neglebider og har været det siden jeg var 3 og mine kan slet ikke vokse så pæne ud.
Du skal da ikke skrive sorry to say
1000 tak !!
Jeg har ikke bidt negle de sidste 10 år on/off men mine negle er stadig super grimme... Er vildt misundelig på dem der får smukke negle selvom de lige er holdt op med at bide dem, ligesom dig
FLOT at du er holdt op, det er også en klam vane!!
Har det på samme måde... hehe
Elias2010<3 skriver: Jeg bider lysten i mig selv! og så bruger jeg neglehærderen fra Herõme .. Super god!!
Okay. Vildt godt gået.
Det kan være eg skulle prøve den så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128