Hej Piger.
Jeg har det simpelthen så mange humør svingninger lige pt .. og har haft det den sidste halvanden uge ... Det ene øjeblik kan jeg sidde og grine, hvor jeg det næste kan flippe ud på kæresten, og der efter så gå direkte for mig selv og tude ...
Jeg kan sidde ligeså stille, og så pludselig kommer der bare tårer ned af kinden, det kan være det mindste ... Bare jeg fx kan se en eller anden ting, så tuder jeg bare ..
Jeg erså hunde sulten konstant. og spiser bare lige hvad der falder mig ind, om det smager godt eller ej .. det skal prøves ...
Min temperatur i kroppen svinger SÅ meget ... Min hænder kan være så kolde som hvis man var gået ude en vinter uden vanter ... Sætter jeg dem på min mave, angsigt eller et eller andet brander det bare ... Spørger jeg Kæresten om Han kan Mærke hvor kolde de er siger han "De altså varme, skat!" ...
Min mund løber simpelthen i vand KON-Stant .. Det lige før jeg sidder og savler når jeg snakker
...
Før troede jeg det var en depression, og bivirkninger til det nye medicin, Men nu er jeg ikke så sikker længere da det ikke står under bivirkninger på indlægssedlen
..
HELP !
Anmeld