Hvad gør i mod kvalmen piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
9 svar
1 synes godt om
10. april 2013

sulo

Jeg er på dag to med kvalme og er ved at blive sindsyg af ikke at kunne lave noget for den, den er langt værre end sidste graviditet.

Nogen der har nogle gode husråd?

Det eneste jeg har fundet ud af virker, er mens jeg spiser, men er for tyk i forvejen, så det dur ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Trouble

Mens jeg var gravid med Yoona fik jeg rigtig meget kvalme. (jeg havde samtidig ryg smerter) Min kæreste gav mig så en smertestillingende, masserede mig og gav mig varm mælk med honning. Det hjalp hver gang

Anmeld

10. april 2013

Maja88

sulo skriver:

Jeg er på dag to med kvalme og er ved at blive sindsyg af ikke at kunne lave noget for den, den er langt værre end sidste graviditet.

Det eneste jeg har fundet ud af virker, er mens jeg spiser, men er for tyk i forvejen, så det dur ikke

sodavands is

Anmeld

10. april 2013

mulle85

det eneste der faktisk hjalp på mig var cola, måske ikke det mest sunde men prøvedealt andet!

men du ku prøve bananer ristet brød, spise mange små hyppige måltider!

Anmeld

10. april 2013

pcoramt

sulo skriver:

jeg tror det er meget individuelt.. jeg er selv overvægtig. det er virkede for mig var danskvand og gulerødder og så appelsiner så heldigvis intet usundt

Anmeld

10. april 2013

CS

sulo skriver:

Mandler var min redning - bare en 4-5 stykker

Anmeld

10. april 2013

Bertris

Her hjalp Marie kiks og vand rigtig meget

Anmeld

10. april 2013

Maja88

pcoramt skriver:

jeg tror det er meget individuelt.. jeg er selv overvægtig. det er virkede for mig var danskvand og gulerødder og så appelsiner så heldigvis intet usundt

ja danskvand og appelsiner

Anmeld

10. april 2013

Klokkeblomst88

sulo skriver:

Jeg fandt aldrig ud af noget, som hjalp mig nok 

Dog hjalp det lidt med sodavandsis, cola, tuc kiks, appelsiner og frisk presset appelsinsaft 

Anmeld

11. april 2013

sulo

Tak for råd, jeg vil prøve lidt af det hele og ser om der er noget der hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.