Scanning af æggestokkene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. april 2013

Anonym trådstarter

Hej de damer,

Jeg vil lige høre Jer - jeg skal have scannet mine æggestokke idag fordi lægerne mistænker at jeg har cystedannelser på dem begge. Jeg skal have scannet både livmoder og æggestokke, og jeg vil høre, hvis jeg eventuelt skulle være gravid, om de så vil kunne se det på en scanning nu?
Jeg ville være 2+6 idag hvis det er tilfældet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Anonym trådstarter

Er der slet ikke nogen der ved noget? 

Anmeld

10. april 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Hej de damer,

Jeg vil lige høre Jer - jeg skal have scannet mine æggestokke idag fordi lægerne mistænker at jeg har cystedannelser på dem begge. Jeg skal have scannet både livmoder og æggestokke, og jeg vil høre, hvis jeg eventuelt skulle være gravid, om de så vil kunne se det på en scanning nu?

Det vil du ikke kunne se da ægget højtsansynligt ikke har samt sig fast i nu

Anmeld

10. april 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej de damer,

De kan ikke se fosteranlæg så tidligt, der kan muligvis ses blommesæk sent uge 5.

Anmeld

10. april 2013

Rockertand

Læste forkert, du er jo knapt nok gravid endnu, da ægget lige skal implantere sig, men det ændret ikke på svaret, at det kan de ikke.

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

Hvis ikke ægget har sat sig fast endnu, hvad dato vil ægget så være befrugtet? Jeg havde ÆL d. 4/4, og vi havde sex d. 3/4... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.