Første mave billeder ! :) 23+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

banana3

AnnaKJ skriver:

Det kan jeg godt forstå Det er så skønt at vise den frem

JA! nu ligner jeg ikke en der bare har spist for meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

AnonymMor

banana3 skriver:

Det er vidst på tide med nogle mave billeder fra mig Har været læææænge om at få mave på, men nu er den der ! har taget 4 kg på, og kan mærke fedtet fordeler sig lidt på balder og lår

Indtil videre er der ingen strækmærker (7,9,13) men den får heller ikke for lidt med den olie man kan få til at smørre maven med
Ved det ikke hjælper 100%, men man har vel lov til at håbe Brysterne synes jeg også vokser en del nu, og er begyndt at tænke på hvornår man begynder at bruge amme bh?

Han sparker på livet løs derinde, jeg kan slet ikke forstå han ikke sover mere end han gør Håber han får brugt en masse energi i maven, så han er en rolig dreng når han kommer ud

Smukt

Anmeld

10. april 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Det er vidst på tide med nogle mave billeder fra mig Har været læææænge om at få mave på, men nu er den der ! har taget 4 kg på, og kan mærke fedtet fordeler sig lidt på balder og lår

Indtil videre er der ingen strækmærker (7,9,13) men den får heller ikke for lidt med den olie man kan få til at smørre maven med
Ved det ikke hjælper 100%, men man har vel lov til at håbe Brysterne synes jeg også vokser en del nu, og er begyndt at tænke på hvornår man begynder at bruge amme bh?

Han sparker på livet løs derinde, jeg kan slet ikke forstå han ikke sover mere end han gør Håber han får brugt en masse energi i maven, så han er en rolig dreng når han kommer ud

Det var på tide med et billede af den smukke mave Du er så fiiiin! 

Anmeld

10. april 2013

banana3

emmagirl skriver:

Det var på tide med et billede af den smukke mave Du er så fiiiin! 

Ja, NU måtte det være jeg havde lidt frygtet at der ville komme strækmærker, når nu den kom på så kort tid, men der er heldigvis intet! Så læste jeg lige at det først er sidst i graviditeten at de kommer Åh jeg håber sådan jeg slipper! Hvordan går det med din mave ? Og så er der vidst en der er gået på ferie Hvordan gik eksamen ?

Anmeld

10. april 2013

banana3

Rinepigen skriver:

Smukt

Tak

Anmeld

10. april 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Ja, NU måtte det være jeg havde lidt frygtet at der ville komme strækmærker, når nu den kom på så kort tid, men der er heldigvis intet! Så læste jeg lige at det først er sidst i graviditeten at de kommer Åh jeg håber sådan jeg slipper! Hvordan går det med din mave ? Og så er der vidst en der er gået på ferie Hvordan gik eksamen ?

Hehe, ja jeg har hørt at nogle først får strækmærker under fødslen eller hvis de går over termin.. Men det er fuldstændig individuelt Jeg er heldigvis også gået fri indtil videre,7-9-13!

ohh, yeah på ferie med et 12-tal 

Anmeld

10. april 2013

banana3

emmagirl skriver:

Hehe, ja jeg har hørt at nogle først får strækmærker under fødslen eller hvis de går over termin.. Men det er fuldstændig individuelt Jeg er heldigvis også gået fri indtil videre,7-9-13!

ohh, yeah på ferie med et 12-tal 

Hvor ér det bare flot!!! stort tillykke med det! virkelig velfortjent ferie

Anmeld

10. april 2013

Babydrøm

banana3 skriver:

Fin babymave  

Anmeld

10. april 2013

AnnaK89

banana3 skriver:

JA! nu ligner jeg ikke en der bare har spist for meget

Haha nej - du er flot!

Men kender det godt - 2. gang følte jeg også bare jeg lignede en der havde indtaget for meget kage, da jeg havde løst skind og sådan noget fra 1. graviditet

Anmeld

11. april 2013

Klokkeblomst88

Ej hvor er den bare flot søde  Dejlig fin mave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.