Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnnaKJ skriver: Det kan jeg godt forstå Det er så skønt at vise den frem
Det kan jeg godt forstå Det er så skønt at vise den frem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banana3 skriver: Det er vidst på tide med nogle mave billeder fra mig Har været læææænge om at få mave på, men nu er den der ! har taget 4 kg på, og kan mærke fedtet fordeler sig lidt på balder og lår Indtil videre er der ingen strækmærker (7,9,13) men den får heller ikke for lidt med den olie man kan få til at smørre maven med Ved det ikke hjælper 100%, men man har vel lov til at håbe Brysterne synes jeg også vokser en del nu, og er begyndt at tænke på hvornår man begynder at bruge amme bh? Han sparker på livet løs derinde, jeg kan slet ikke forstå han ikke sover mere end han gør Håber han får brugt en masse energi i maven, så han er en rolig dreng når han kommer ud
Det er vidst på tide med nogle mave billeder fra mig Har været læææænge om at få mave på, men nu er den der ! har taget 4 kg på, og kan mærke fedtet fordeler sig lidt på balder og lår Indtil videre er der ingen strækmærker (7,9,13) men den får heller ikke for lidt med den olie man kan få til at smørre maven med Ved det ikke hjælper 100%, men man har vel lov til at håbe Brysterne synes jeg også vokser en del nu, og er begyndt at tænke på hvornår man begynder at bruge amme bh? Han sparker på livet løs derinde, jeg kan slet ikke forstå han ikke sover mere end han gør Håber han får brugt en masse energi i maven, så han er en rolig dreng når han kommer ud
Smukt
Det var på tide med et billede af den smukke mave Du er så fiiiin!
emmagirl skriver: Det var på tide med et billede af den smukke mave Du er så fiiiin!
Rinepigen skriver: Smukt
banana3 skriver: Ja, NU måtte det være jeg havde lidt frygtet at der ville komme strækmærker, når nu den kom på så kort tid, men der er heldigvis intet! Så læste jeg lige at det først er sidst i graviditeten at de kommer Åh jeg håber sådan jeg slipper! Hvordan går det med din mave ? Og så er der vidst en der er gået på ferie Hvordan gik eksamen ?
Ja, NU måtte det være jeg havde lidt frygtet at der ville komme strækmærker, når nu den kom på så kort tid, men der er heldigvis intet! Så læste jeg lige at det først er sidst i graviditeten at de kommer Åh jeg håber sådan jeg slipper! Hvordan går det med din mave ? Og så er der vidst en der er gået på ferie Hvordan gik eksamen ?
Hehe, ja jeg har hørt at nogle først får strækmærker under fødslen eller hvis de går over termin.. Men det er fuldstændig individuelt Jeg er heldigvis også gået fri indtil videre,7-9-13!
ohh, yeah på ferie med et 12-tal
emmagirl skriver: Hehe, ja jeg har hørt at nogle først får strækmærker under fødslen eller hvis de går over termin.. Men det er fuldstændig individuelt Jeg er heldigvis også gået fri indtil videre,7-9-13! ohh, yeah på ferie med et 12-tal
Fin babymave
banana3 skriver: JA! nu ligner jeg ikke en der bare har spist for meget
JA! nu ligner jeg ikke en der bare har spist for meget
Ej hvor er den bare flot søde Dejlig fin mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128