Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emsaroto skriver: Jeg har selvfølgelig navne i tankerne ..Men har i gode idéer, som passer til Oskar? Eller synes i mine er helt perfekte Pige:MathildeMarthaFridaAgnesKarlaDreng:SofusAntonMariusMagnusLaus
Jeg har selvfølgelig navne i tankerne ..Men har i gode idéer, som passer til Oskar? Eller synes i mine er helt perfekte Pige:MathildeMarthaFridaAgnesKarlaDreng:SofusAntonMariusMagnusLaus
Det eneste navn jeg ikke kan lide er laus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: Det eneste navn jeg ikke kan lide er laus
emsaroto skriver: Ej hvor sjovt .. det er den jeg er mest usikker på
Ej hvor sjovt .. det er den jeg er mest usikker på
Har aldrig hørt navnet laus først..
Minder mig om lus
Maja88 skriver: Har aldrig hørt navnet laus først.. Minder mig om lus
emsaroto skriver: Tror ikke du udtaler det rigtigt så Laus udtales lidt som Lau i Laurits .. gav det mening?
Tror ikke du udtaler det rigtigt så Laus udtales lidt som Lau i Laurits .. gav det mening?
Ja var sådan jeg udtalte det men ja.. laus.. ej er ikke mig.. sorry
Maja88 skriver: Ja var sådan jeg udtalte det men ja.. laus.. ej er ikke mig.. sorry
hvis din dreng går og snakker om "Karla" hele tiden er det måske det det skal være? synes det er sødt, ellers synes jeg også Oskar og Martha lyder nuttet, hvis dreng er jeg nok mest på Anton
Kan godt lide alle de navne du selv har Det eneste jeg ikke er helt vild med er Laus.
Også lige nogle forslag
Alfred
Noah
Valde
Malthe
Sigurd
Viola
Karoline
Sofie
Ida
Astrid
LMX skriver: Oskar og Anton klinger godt og Oskar og Agnes
Oskar og Anton klinger godt og Oskar og Agnes
Det var også lige det aller første jeg tænkte! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128