Odder Sele og Emmaljunga barnevogn kIG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.682 visninger
3 svar
4 synes godt om
10. april 2013

Anonym trådstarter

Godmorgen derude...

Min søn er startet i dagpleje, og har været ude og købe en sele til emmaljunga barnevogn, så han kan sove ude hos dagplejen. 

Damen i Babysam anbefalede mig til at købe ODDER sele og hun sagde at den sagtens kunne bruges til EMMALJUNGA barnevogn.. 

Har ikke prøvet den endnu, og derfor spørg jeg herinde

Kan den bruges, det slog mig bare pludselig at der da ingen huller er i madressen så den kan spændes fast til bunden hvor der er to "hængsler" (eller hvad det hedder) ? 

Hvad gør man?

Håber nogle vil svare...

ha en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

K&S

Anonym skriver:

Godmorgen derude...

Min søn er startet i dagpleje, og har været ude og købe en sele til emmaljunga barnevogn, så han kan sove ude hos dagplejen. 

Damen i Babysam anbefalede mig til at købe ODDER sele og hun sagde at den sagtens kunne bruges til EMMALJUNGA barnevogn.. 

Har ikke prøvet den endnu, og derfor spørg jeg herinde

Kan den bruges, det slog mig bare pludselig at der da ingen huller er i madressen så den kan spændes fast til bunden hvor der er to "hængsler" (eller hvad det hedder) ? 

Hvad gør man?

Håber nogle vil svare...

ha en god dag

Du sætter den fast i hængslerne udover madrassen i siden, det er den designet til 

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Du sætter den fast i hængslerne udover madrassen i siden, det er den designet til 

sådan så de stadig kommer ned og sidder fast i bunden af barnevognen, bare ud over madressen? 

Undksyld skal li være helt med hehe 

Anmeld

10. april 2013

MIWULA

Anonym skriver:

sådan så de stadig kommer ned og sidder fast i bunden af barnevognen, bare ud over madressen? 

Undksyld skal li være helt med hehe 

Jep bare udover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.