Aaaav, jeg vil bare sove!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
6 svar
1 synes godt om
10. april 2013

Anonym trådstarter

Ja, jeg vil altså ikke det her natte roderi.... Jeg har hele aftenen og især de sidste timer haft veer der er kommet med enten 4-5 mins mellem rum, eller mere... Dvd ikke rigtig regelmæssige nok til at ringe til fg, men nok til at jeg ikke kan sove

Om 4 timer vågner storebror og så skal han i do, gaab... Har taget et par Pinex, håber det kan ta gi en lille smule ro...

Piiiiv indlæg herfra, fra en som meget gerne vil igang, bare ik lige nu, vil sove og vil jage mormor ud af sengen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Anonym trådstarter

Og som slet ikke tjekker det hun skriver

Der mangler bl.a et ikke til sidst ved mormor, og stavefejl, ja det er bonus....

Anmeld

10. april 2013

Gaia

Håber du har fået nattero eller at du er i fuld gang på fg pøj pøj

Anmeld

10. april 2013

Bare mig..

Uh, spændende hvad det blev til selv om du helst ville sove  

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg er stadig hjemme, men har ikke sovet... Veerne gør stadig nas og kommer med mellem 5-6 og 8-9 min. mellemrum. De er jo ikke regelmæssige, men tror i ik de gerne vil se mig derinde snart? Overvejer at ta et bad, for går det i sig selv igen efter det, må det jo betyde at det ik skal være nu, eller?

Anmeld

10. april 2013

Aabye

synes da at du skal ringe derind og høre om de ikke vil tjekke dig

Anmeld

10. april 2013

channie-g

Anonym skriver:

Jeg er stadig hjemme, men har ikke sovet... Veerne gør stadig nas og kommer med mellem 5-6 og 8-9 min. mellemrum. De er jo ikke regelmæssige, men tror i ik de gerne vil se mig derinde snart? Overvejer at ta et bad, for går det i sig selv igen efter det, må det jo betyde at det ik skal være nu, eller?

har du snakket med fødegangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.