!!!??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.451 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Mullemus86

Hej alle sammen..
Er første gangs gravid i uge 13.. Er ret sikker på, at jeg i aften har mærket, at der er liv derinde..! Føltes som.. hmm.. Ikke som spark, mere som hvis en fisk slår med halen.. Altså, ligesom hvis baby har slået en kolbøtte Lidt svært at forklare, men, hehe..
Ved jo godt, at det er ret tidligt, men.. Er der andre der har mærket liv så tidligt, i første graviditet??
// Alice 12+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Pige2009

Mullemus86 skriver:

Hej alle sammen..
Er første gangs gravid i uge 13.. Er ret sikker på, at jeg i aften har mærket, at der er liv derinde..! Føltes som.. hmm.. Ikke som spark, mere som hvis en fisk slår med halen.. Altså, ligesom hvis baby har slået en kolbøtte Lidt svært at forklare, men, hehe..
Ved jo godt, at det er ret tidligt, men.. Er der andre der har mærket liv så tidligt, i første graviditet??
// Alice 12+4

Tillykke med graviditeten. Jeg mærkede ikke liv så tidligt, men var først henne omkring uge 18 tror jeg, før jeg mærkede små bobler i maven

Knus Linda 24+6

Anmeld

26. juni 2009

TbCp

Jeg mærkede liv da jeg var i uge 15. Det føltes som små bobler der sprang

To af mine svigerinder var dog heller ikke meget længere henne end 13-14 uger før de mærkede liv første gang.
Den ene beskrev det som at hun troede der sad en sommerfugl på hends mave og baskede med vingerne

Anmeld

26. juni 2009

louisepiin

kan man godt mærke en baby så tidlig hmm

Anmeld

27. juni 2009

Betina88

Tillykke med at du er gravid , Mullemus86 ..

Anmeld

27. juni 2009

Cris

Ja det kunne jeg også, det var en dag, jeg lå på maven og jeg kunne mærke noget. Men jeg kunne slet ikke forstå, at det var min baby... Også fordi jeg ikke kunne konstatere det på ingen måde, da det ikke sker tit... Efter ca uge 20 så pludseligt kunne jeg mærke det tydeligere, og meget tit hver dag og de der spark og boxing bevægelser bliver stærker og stærkere. Og så uge 38, 39 var der ikke så meget mere, men det er meget normalt, da hovedet sidder "fast" og der er ikke mere så meget plads

Tillykke med din lille spire, som ikke længere er sååååå lille

Anmeld

27. juni 2009

Lullaby

Jeps. Med Yazmin mærkede jeg det en dag i uge 13. Så gik der nogle uger og så kunne jeg mærke hende hver dag. Små bobler derinde

Anmeld

27. juni 2009

H+S Skjolgborg.

Det kan det godt være.Ja og tillykke.Så ligge vi da lidt tæt..

Det kan været svært af vide 100% om det er babyen eller bare luft boblere i tarmen..

Men jeg hved 1 gang af det var babyen i uge 16 hved af puffe til maven flere gange så var det somom den gjorede lidt det samme derind og samme sted hvor jeg have hånden....

2 gang var jeg kun 14 uger henne...

Her 3 gang kun 12 uger henne.Det er småt og ikke så tit det sker/derefter.Min lægen syntes det var tidligt men gynækologen syntes ikke...

Jeg glæde mig  til de rigtigt spark komme bare den lille her.Den her gang ikke spaker for meget på mine riben kan gør skide ondt...

Mvh henriette 14+2

Anmeld

27. juni 2009

LineD

Det tror jeg somend sagtens det kan være Jeg synes selv jeg mærkede nogle meget svage bobbel lignende ting i uge 14, men idag iuge 18 er jeg ikke længere i tvivl det er helt klart bejs jeg kan mærke

Anmeld

27. juni 2009

Nanna1985

Det kan godt være babyen du har mærket, men det kan os være luft i maven..

Jeg mærkede selv liv første gang i uge 18-19, sådan som små bobler..

Her anden gang mærkede jeg liv i uge 15  Min moderkage ligger os på forvæggen og det har den gjort begge gange  Så jeg mærker det lidt senere end andre måske..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.