Tøj til konfi ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
12 svar
4 synes godt om
9. april 2013

malliebooh

Halløj 

Har fundet frem til dette tøj og kjolen er bestilt ... Hvad synes I om tilbehøret til?  (De korte leggings) ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Juliekp

Halløj 

Har fundet frem til dette tøj og kjolen er bestilt ... Hvad synes I om tilbehøret til?  (De korte leggings) ..

Personligt ville jeg ikke tage leggins på, men synes sagtens du kan gøre det Og passer fint med de røde sko, giver det let lille pift, så det hele ikke er så sort

Anmeld

9. april 2013

L&V

malliebooh skriver:

Halløj 

Jeg ville foretrække en nylonstrømpe og en mere enkel sko og slet ik i.rød

Anmeld

9. april 2013

malliebooh

Juliekp skriver:

Personligt ville jeg ikke tage leggins på, men synes sagtens du kan gøre det Og passer fint med de røde sko, giver det let lille pift, så det hele ikke er så sort

Det er lidt fordi jeg ikke vil risikere at blive kold og også ligeså meget fordi at ellers gnider mine lår i mod hinanden  

Men synes også skoene giver et pift

Anmeld

9. april 2013

Juliekp

malliebooh skriver:

Det er lidt fordi jeg ikke vil risikere at blive kold og også ligeså meget fordi at ellers gnider mine lår i mod hinanden  

Men synes også skoene giver et pift

Men jeg synes klart du kan gøre det! Er også en rigtig fin kjole

Anmeld

9. april 2013

malliebooh

Månsson skriver:

Jeg ville foretrække en nylonstrømpe og en mere enkel sko og slet ik i.rød

Nylonstrømpe vil jeg overveje men er bange for at det bliver for kedeligt hvis skoen skal være mere enkel og evt. sort.

Anmeld

9. april 2013

malliebooh

Juliekp skriver:

Men jeg synes klart du kan gøre det! Er også en rigtig fin kjole

Jaa

Anmeld

9. april 2013

B&J

SUPER sød kjole, og jeg ville også ha valgt liggins inden under især hvis der bliver koldt og fedt med røde sko til

Anmeld

9. april 2013

o1Mutte

malliebooh skriver:

Halløj 

Synes det er fedt Dog ville jeg nok finde et rødt bælte til kjolen, så skoene passer bedre til

Anmeld

9. april 2013

malliebooh

B&J skriver:

SUPER sød kjole, og jeg ville også ha valgt liggins inden under især hvis der bliver koldt og fedt med røde sko til

Dejligt input  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.