Stor 50-års - 1 måned efter termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. april 2013

kriknu

Kæmpe stort problem for mig ... lige pt. i hvert fald, min onkel fylder 50 år i Juli, og har valgt at fejre det med en kæmpe stor have fest i lørdag den 3. august - med dresscode 

Jeg har termin den 27. Juni, og jeg kan jo ikke sidde her og ane en skid om hvor stor/lille jeg er ... 

så jeg skulle gerne have fundet en kjole som er amme-praktisk, lidt elastisk i størrelsen men samtidig ser fin ud ... hvis sådan noget findes .. SUK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

aarhusmor

Der er en del kjoler pt. med empire snit, hvor man binder ind lige under brystet

Anmeld

9. april 2013

StudPsyk

kriknu skriver:

Kæmpe stort problem for mig ... lige pt. i hvert fald, min onkel fylder 50 år i Juli, og har valgt at fejre det med en kæmpe stor have fest i lørdag den 3. august - med dresscode 

Jeg har termin den 27. Juni, og jeg kan jo ikke sidde her og ane en skid om hvor stor/lille jeg er ... 

så jeg skulle gerne have fundet en kjole som er amme-praktisk, lidt elastisk i størrelsen men samtidig ser fin ud ... hvis sådan noget findes .. SUK!

Kan du ikke vente med at købe den til du har født?

Anmeld

9. april 2013

kriknu

Janne T. skriver:

Kan du ikke vente med at købe den til du har født?

Jo, men jeg gider heller ikke at den ankommer i sidste øjeblik - og jeg kunne godt tænke mig at have nogle muligheder 

Anmeld

9. april 2013

foto på lærred

Jeg tænker også, at det bedste er at vente til du har født. Som du selv siger, så er det næsten umuligt at vide hvordan det går. Jeg har haft veninder som næsten er tilbage i normal størrelse efter en måned og andre som stadigvæk har en mave som var de f.eks 4-5 måneder gravid. Derfor så tror jeg personligt, at jeg ville vente og så se tiden an. Ellers ligger der en rigtig fin graviditets butik på Valby langgade (lige ved siden af posthuset) Den har altid fine ting. (Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du bor i landet )

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager med 5 billeder blended på lærred, invitationer, wallstickers

Anmeld

9. april 2013

LR85

Altså har du ikke nogen lidt løse kjoler i forvejen? 

Og ellers må du lige vente med at købe til et par uger efter du har født. 

Sådan er det jo bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.