Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer!Jeg vil lige dele et rigtig godt råd med jer herinde....Da min mand desværre er allergisk overfor Neutral produkter (talk about paradox!) og en del andre ellers allergivenlige typer, skulle vi finde på noget andet at vaske i.Jeg hørte om "Ecoballs" fra en kollega - Det er et produkt totalt uden nogen former for giftige kemikalier.Det er to bolde, man putter i maskinen sammen med tøjet.Indeni boldene er en masse små kugler - Disse kugler ændrer vandets PH-værdi til over 10, hvor bakterier ikke længere kan leve og tøjet bliver lækkert og rent Vi har brugt det i over et år og det fungerer upåklageligt!Og ikke nok med at man sparer sæben, så sparer man også både penge, el og vand!Penge, fordi de to bolde kun koster ca.:135,- (til 150 vaske)370,- (til 1000 vaske)Begge pakker indeholder ekstra kugler til opfyldning Vand og el (og penge!) fordi:Man kun behøver at vaske ved 30 grader og kun i 30 minutter, hvis ens vaskemaskine tillader det.Forleden lagde jeg min stærkt stinkende trænings t-shirt (med gammelt surt sved) i maskinen og da den kom ud duftede den renere end rent....!Så jeg vil absolut anbefale det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Billemyre skriver: Hej med jer!Jeg vil lige dele et rigtig godt råd med jer herinde....Da min mand desværre er allergisk overfor Neutral produkter (talk about paradox!) og en del andre ellers allergivenlige typer, skulle vi finde på noget andet at vaske i.Jeg hørte om "Ecoballs" fra en kollega - Det er et produkt totalt uden nogen former for giftige kemikalier.Det er to bolde, man putter i maskinen sammen med tøjet.Indeni boldene er en masse små kugler - Disse kugler ændrer vandets PH-værdi til over 10, hvor bakterier ikke længere kan leve og tøjet bliver lækkert og rent Vi har brugt det i over et år og det fungerer upåklageligt!Og ikke nok med at man sparer sæben, så sparer man også både penge, el og vand!Penge, fordi de to bolde kun koster ca.:135,- (til 150 vaske)370,- (til 1000 vaske)Begge pakker indeholder ekstra kugler til opfyldning Vand og el (og penge!) fordi:Man kun behøver at vaske ved 30 grader og kun i 30 minutter, hvis ens vaskemaskine tillader det.Forleden lagde jeg min stærkt stinkende trænings t-shirt (med gammelt surt sved) i maskinen og da den kom ud duftede den renere end rent....!Så jeg vil absolut anbefale det
Det vil vi da overveje herhjemme, hvor køber du dem henne??? Min mand er nemlig allergiker, og vores yngste søn er disponeret for allergi...
birthee skriver: Det vil vi da overveje herhjemme, hvor køber du dem henne??? Min mand er nemlig allergiker, og vores yngste søn er disponeret for allergi...
Har godt hørt om dem, men aldrig prøvet, da jeg tænkte at de sikkert ikke kan fjerne pletter. Og med 2 små børn, så bliver tøjet til tider godt beskidt heri huset så nu bliver jeg nødt til at spørge, kan de fjerne pletter?
Man får en tube pletfjerner med i pakken, og den skulle efter sigende være god mod bl.a. rødvin og græs.. Jeg har kun prøvet den to gange - Den ene gang virkede det perfekt, den anden gang ikke. (Kan desværre ikke huske hvad der var blevet spildt.)Dog er det meget drøjt og lidt besværligt at bruge, synes jeg, så jeg bruger bare det klassiske trick med at duppe pletterne med lidt opvaskemiddel inden tøjet kommer i maskinen.Min mand spildte f.eks. kakao på sin bluse forleden og det er da i hvert fald forsvundet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128