40+6 og opdatering. Still preggers!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

Team Putte

Janne T. skriver:

Jah, det er ikke lige dét man forventer 6 dage over termin

nej jeg kan dælme godt forstå du er lidt træt af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Mokka

Føler rigtig meget med dig! Var ved jm i dag 40+4 med forventning om hindeløsning og fødsel indenfor de næste par dage...

Smider mig på briksen og vi joker lidt med at hun også har vagten på fødegangen i morgen så det hele passer bare fint..

Men NEJ Jeg er slet ikke i nærheden af en moden livmoderhals, den er 3 cm lang og slet ikke blød, langt fra... Hun kan ikke komme af sted med det...

Går skuffet derfra med en lap papir om tid til igangsættelse i næste uge...

Ville også bare SÅ gerne gå i gang selv

Anmeld

9. april 2013

StudPsyk

nielsen80 skriver:

Kæft hvor må det bare være nedslående! Håber han snyder dem alle og kommer inden weekenden.

Vildt nedslående! Tænk et fødselsforløb der går baglæns Håber også han snart kigger ud! I nat/i morgen ville være perfekt, så er der præcis 1½ år mellem dem, og 10-4 er en sjov nok dato

Anmeld

9. april 2013

StudPsyk

Mokka skriver:

Føler rigtig meget med dig! Var ved jm i dag 40+4 med forventning om hindeløsning og fødsel indenfor de næste par dage...

Smider mig på briksen og vi joker lidt med at hun også har vagten på fødegangen i morgen så det hele passer bare fint..

Men NEJ Jeg er slet ikke i nærheden af en moden livmoderhals, den er 3 cm lang og slet ikke blød, langt fra... Hun kan ikke komme af sted med det...

Går skuffet derfra med en lap papir om tid til igangsættelse i næste uge...

Ville også bare SÅ gerne gå i gang selv

Årh ved hvordan du har det, da det jo som sagt var samme besked jeg fik da hun forsøgte 39+6! Man står bare sådan lidt... HVAD!? Jeg vidste faktisk ikke, at man kunne være for lukket til hindeløsning, måske vidste jeg ikke hvad det gik ud på Så det var lige en gigantisk kold spand vand! Og så i dag oveni

Men lad os dele om vestøv så Jeg har det på samme måde! Jeg ved godt det lyder åndssvagt, og det er bare mine følelser og tanker i forhold til mig selv, men jeg føler mig bare som mindre af en kvinde, hvis fødslen skal tvinges i gang TÅBELIGT, for sådan tænker jeg ikke om andre der sættes i gang, det er bare fordi jeg er så pro alt der er naturligt.. Øv altså!

Anmeld

9. april 2013

BigHope13

ej for filan da, kan godt forstå du synes det en hård omgang, og så der ikke engang udsigt for at der sker noget lige om hjørnet, ihh altså den bandit.
kæmpe kram til dig, håber du kan holde modet oppe

Anmeld

9. april 2013

Gittemor09

Janne T. skriver:

Ja, i dag ramte jeg 40+6 og havde lidt sommerfugle i maven, fordi jeg skulle til jordemoder. For en uge siden kunne hun ikke lave hindeløsning, fordi jeg var for lukket, men sagde, at det ret sikkert godt kunne lade sig gøre i dag, en uge senere! Så jeg håbede selvfølgelig og var spændt på at høre, om jeg bare var åbnet LIDT dernede. For en uge siden, stod vores lille dreng helt fast og klar, og det var bare super duper!

Så kommer jeg op på briksen, og hun undersøgte mig, og hvad kan hun så fortælle? Ja, han er hoppet op af bækkenet igen og står nu overhovedet ikke fast! Faktisk måtte hun havde en anden jordemoder ind og mærke efter, fordi hun synes han stod meget højt, og de var enige: Da han nu står så højt, at de kan få hånden ind under hans hoved, så betyder det, at ved vandafgang skal jeg lægge mig ned OMGÅENDE uanset hvor jeg er, og så hedder det liggende transport til sygehuset. De fortalte, at dette var man begyndt at gå lidt væk fra, og det galt altså kun de tilfælde, hvor barnet står meget højt, og det gør vores dreng så.

Det betød også, at hun hverken måtte eller kunne undersøge mig invendigt - der er for stor risiko for at fremprovokere vandafgang, og det er bedst at undgå, når barnet står så højt.

Så der stod jeg.. Med en forventning om hindeløsning og fremgang, men fik i stedet beskedet om, at fødselsprocessen nærmest er gået baglæns med en dreng, som nu står meget højt, og absolut ingen udsigt til noget der ligner hindeløsning.

Nåh ja, og så var mit blodtryk også lige til den høje side, så det skal jeg måle herhjemme.

Sikke en dejlig dag... Eller. På fredag skal jeg ringe og bestille tid til om lørdagen, hvor jeg er 41+3. Her scannes man og får kørt CTG på skejby - hvis lillebror har det fint, sættes jeg først i gang på mandag, med mindre de altså har for travlt.

Det var slet ikke det her, jeg havde regnet med, og jeg føler mig ret slået ud. Har fuldstændig opgivet håbet om at gå i fødsel af mig selv, hvilket er et enormt nederlag for mig...

åhhh det kender jeg godt....

jeg fik samme besked som dig da jeg var 39+5....

min fødsel gik igang ved at jeg fik veer... og de endte med og måtte tage vandet på mig derovre... og da de havde gjort det måtte jeg ikke længere komme op og stå, der skulle det hele ske på ryggen...

det er ikke en spændende besked og få... men det hele skal nok gå for dig

og så slutter jeg lige af med og sende en maaaaaasseeeeee VESTØV til dig

Anmeld

9. april 2013

Muffinmor

Øv hvor træls. Jeg havde samme forløb med min søn. Endte med stik piller i 2 dage uden held. Til sidst et balonkateter også gik der ellers gang i den. Fødte først 42+3... og følte mig som den dårligste gravide EVER!!! føler mig faktisk i dag lidt snydt. Min JM sagde som trøst at jeg var for god til at være gravid, så derfor ville han ikke ud. Desuden havde han det super duper derinde. Så måske den lille bandit bare har det for lækkert derinde Håber snart han kommer ud til dig, for der er ikke noget hårdere end at gå over tid. Jeg trøstede mig selv med chokoladekage HVER DAG! 

Anmeld

9. april 2013

Frk-Lotusblomst

Øv øv øv, han har det for godt derinde..

Knus herfra og håb om han smutter ned på plads og vil ud inden igangsættelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.