pakkekalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hmm Hvordan fortæller man så at julemanden kun kommer 2 søndage hos os? (For ham?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

TweenStar.dk

Jeg er måske verdens dårligste mor - men mine børn får ikke pakkekalender...

Sidste år købte jeg meget mod min egen overbevisning adventsgaver til dem - min søn på 7 år fik fodboldkort og cars viskelædere, min datter på 12 år fik neglelak og lipgloss.

Jeg synes det er så svært, og jeg synes ofte bare disse kalenderpakker drukner i alt det andet de får i julen, så derfor har jeg valgt det fra. I øvrigt har min søn også fødselsdag juleaften, så jeg synes det er et stort gaveræs i julen.

Men jeg tænker da at fodboldkort, små viskelædere osv. kunne være en idé?

Anmeld

9. april 2013

foto på lærred

Problembarnet skriver:

ja - jeg er i god tid men det er kun til inspiration

vi har pt 3 børn - til December vil den ældste blive 9 i januar

nr. 2 vil være 7½ år

og den yngste 3 til marts.

Allerede nu er de store ved at sige fra overfor legetøj - det handler om diller (skralde-ting, fodboldkort, m.m.). tv, computerspil, nintendo, xbox, Playstation. 
og sidder og er 1 stort spørgsmålstegn - hvad pokker skal jeg finde på til dem som ikke er legetøj??? 

Hvad får/har jeres store børn fået i pakkekalender i december måned?? 

ideer modtages med kys-hånd og et lille kram måske 

Hos os bruger vi ikke pakkekalender eller adventsgaver. Men jeg laver "advents-oplevelser". De bliver givet om fredagen og "brevet" beskriver så, hvad der skal ske enten lørdag eller søndag.

Det kan f.eks være at der står: "Lave adventslys hos mormor" eller "julebag sammen med moster" eller " i svømmehallen med mor og far og (venindes navn)"  eller " i Tivoli og se juleudstilling" eller "ud og hente juletræ og pynte sammen med lillesøster" osv.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager med 5 billeder blended på lærred, invitationer, wallstickers

Anmeld

9. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
foto på lærred skriver:

Hos os bruger vi ikke pakkekalender eller adventsgaver. Men jeg laver "advents-oplevelser". De bliver givet om fredagen og "brevet" beskriver så, hvad der skal ske enten lørdag eller søndag.

Det kan f.eks være at der står: "Lave adventslys hos mormor" eller "julebag sammen med moster" eller " i svømmehallen med mor og far og (venindes navn)"  eller " i Tivoli og se juleudstilling" eller "ud og hente juletræ og pynte sammen med lillesøster" osv.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager med 5 billeder blended på lærred, invitationer, wallstickers

ej det var da bare en helt vild sød idé 

Anmeld

10. april 2013

TNBC

Problembarnet skriver:

Hmm Hvordan fortæller man så at julemanden kun kommer 2 søndage hos os? (For ham?)

Sig at der er kommet flere børn og at han så får to større gaver i stedet for 15små.
De fleste børn holder jo også op med at tro på julemanden og ved at det er mor/far der ligger gaverne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.