hjælp! har fået nok.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
9 svar
4 synes godt om
9. april 2013

Anonym trådstarter

Vælger at være anonym for at beskytte mit barn og resten af familien.

Men, jeg kan ikke mere nu! skulle til lægen og tage nogle prøver, ssør min mor om hun vil hølde øje med den bette imens, skal siges vi har lagt syge mig og den bette i 1uge nu. når jeg kommer hjem er hun ved at vaske op, tøj osv. jeg siger hun skal lade mine ting være, hun begynder at svine mig til om jeg bor i en svinesti, siger jeg er syg i hovedet og vil melde mig til kommunen!  hun har bestilt og betalt en dyr ferie til os sammen som familie til sommer som jeg ikke længere har lyst til at deltage i dog jeg også har smidt penge heri. hvad gør man?

lige nu og her fornemmeren, siger mig jeg skal melde hende for psykisk terror!

Den ulykkelige mor

ps desværre stod mit barn imellem os da vi råbte af hinanden. men kællingeen ville ikke skride trods jeg nævnte flere gange hun skulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Men, jeg kan ikke mere nu! skulle til lægen og tage nogle prøver, ssør min mor om hun vil hølde øje med den bette imens, skal siges vi har lagt syge mig og den bette i 1uge nu. når jeg kommer hjem er hun ved at vaske op, tøj osv. jeg siger hun skal lade mine ting være, hun begynder at svine mig til om jeg bor i en svinesti, siger jeg er syg i hovedet og vil melde mig til kommunen!  hun har bestilt og betalt en dyr ferie til os sammen som familie til sommer som jeg ikke længere har lyst til at deltage i dog jeg også har smidt penge heri. hvad gør man?

Den ulykkelige mor

ps desværre stod mit barn imellem os da vi råbte af hinanden. men kællingeen ville ikke skride trods jeg nævnte flere gange hun skulle

Jeg skal lige forstå det rigtigt - din mor kommer og hjælper dig med at passe din søn, og udover det så hjælper hun desuden med at vaske op, gøre rent m.m........gid min mor havde tid til det

Hvis jeg har forstået det rigtigt, synes jeg ærlig talt du er lidt streng, og hvis du nu havde sagt " tak mor, det var virkelig pænt af dig....en anden gang vil du så ikke lige spørge mig først inden du går i gang? Vil nemlig helst selv" så havde det hele måske endt på en anden måde.

Anmeld

9. april 2013

Albertsen92

Den ulykkelige mor

Sikke da en øv situation. Har hun været sådan før, eller er det første gang hun opfører sig sådan?
Det er godt nok synd for dig og dit barn.

Tænker, at hun måske reagerer sådan fordi hun blev ked af din reaktion når hun bare ville hjælpe, så prøv at snak med hende..

Anmeld

9. april 2013

Mettefpigen

Det var da godt nok en trist situation..... Er hun sådan normalt? For ellers synes jeg da lige at du skal tage en snak med hende....

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Jeg skal lige forstå det rigtigt - din mor kommer og hjælper dig med at passe din søn, og udover det så hjælper hun desuden med at vaske op, gøre rent m.m........gid min mor havde tid til det

Hvis jeg har forstået det rigtigt, synes jeg ærlig talt du er lidt streng, og hvis du nu havde sagt " tak mor, det var virkelig pænt af dig....en anden gang vil du så ikke lige spørge mig først inden du går i gang? Vil nemlig helst selv" så havde det hele måske endt på en anden måde.

hun var på forhånd meddelt ikke at røre noget. det eneste hun skulle i mit hjem var at holde øje med min søn. det skal nok siges at hun er meget dominerende, hun har begået sine fejl med mig og alt var min skyld. aldrig hendes. og hun snager i alt!

Anmeld

9. april 2013

nielsen80

Anonym skriver:

hun var på forhånd meddelt ikke at røre noget. det eneste hun skulle i mit hjem var at holde øje med min søn. det skal nok siges at hun er meget dominerende, hun har begået sine fejl med mig og alt var min skyld. aldrig hendes. og hun snager i alt!

Ok, tænkte nok der var lidt mere til historien....

Tænker lidt om du måske har nogle andre til at hjælpe så - lad vær med at brug hende som børnepasser m.m, og så holde hende lidt på afstand. I det øjeblik hun passer, åbner du lidt døren på klem til hun kan dominere(hvis du forstår). Træls at det skal være sådan, en mor burde bare være en positiv person i ens liv, men sådan er det desværre ikke for alle, også må man tage sine forholdsregler.

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

for at sige det pænt. hvis jeg skal gøre det  mindste godt nok i hendes øjne så skal jeg gøre alt hvad hun ber om, hun vil styre mit liv, hvordan jeg opdrager mit barn og jeg kan blive ved!

det er jeg ved ikke hvor mange gange vi er oppe på nu

og det værste er at det i det store hele er min søn det går ud over. men hun må undvære at se ham så. for kan hun ikke behandle mig med respekt kan hun heller ikke få lov at se ham!

hun ejer ikke ordet undskyld, ej heller hvis hun begår en fejl.

er virkelig ved at være så flov over hende det er helt skammeligt. 

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Ok, tænkte nok der var lidt mere til historien....

Tænker lidt om du måske har nogle andre til at hjælpe så - lad vær med at brug hende som børnepasser m.m, og så holde hende lidt på afstand. I det øjeblik hun passer, åbner du lidt døren på klem til hun kan dominere(hvis du forstår). Træls at det skal være sådan, en mor burde bare være en positiv person i ens liv, men sådan er det desværre ikke for alle, også må man tage sine forholdsregler.

nu er hun den eneste der kan passe barn med kort varsel. desværre...

er på nogle punkter nødt til at affinde mig med en masse fordi jeg kun har hende at kunne gå til når jeg ligger med høj feber osv. men jeg kan bare ikke holde til mere

Anmeld

9. april 2013

nielsen80

Anonym skriver:

nu er hun den eneste der kan passe barn med kort varsel. desværre...

er på nogle punkter nødt til at affinde mig med en masse fordi jeg kun har hende at kunne gå til når jeg ligger med høj feber osv. men jeg kan bare ikke holde til mere

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.