gravid men ikke glad :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.504 visninger
2 svar
3 synes godt om
9. april 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er gravid med mit andet barn.

1. graviditet var jeg lykkelig og kunne slet ikke vente med at blive mor, men denne graviditet er jeg slet ikke glad for.

Jeg ville aldrig på noget tidspunkt kunne få en abort, da jeg ser det som et mord

Jeg har bare så dårlig samvittihed over ikke at glæde mig og føler mig som en dårlig mor for min søn.

Jeg har ikke overskud til min dreng på 1 år, da jeg er for træt og er plaget af kvalme og opkast, hvilket man godt kan mærke på ham.

Er der andre der har oplevet noget lignende? eller er det bare mig der er kuk i bolden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er gravid med mit andet barn.

1. graviditet var jeg lykkelig og kunne slet ikke vente med at blive mor, men denne graviditet er jeg slet ikke glad for.

Jeg ville aldrig på noget tidspunkt kunne få en abort, da jeg ser det som et mord

Jeg har bare så dårlig samvittihed over ikke at glæde mig og føler mig som en dårlig mor for min søn.

Jeg har ikke overskud til min dreng på 1 år, da jeg er for træt og er plaget af kvalme og opkast, hvilket man godt kan mærke på ham.

Er der andre der har oplevet noget lignende? eller er det bare mig der er kuk i bolden?

Kæmpe Krammer først og fremmest

Vil bare lige sige til dig, at jeg kan virkelig godt forstå du ikke er glad med kvalmen, den ødelægger altså bare alt glæde ved en graviditet, jeg har selv haft det sådan i denne her graviditet, og jeg er i uge 21+ imorgen, og har stadig Kvalme, heldigvis ikke så meget som de første 4 måneder, men den er der dog, men er mere glad nu, hvor det ikk er så slemt...

men ved duu om der ligger mere bag at du måske ikke er så glad... for selvf. er det rigtig surt  og svært for dig at have overskud til din søn nu hvor du har det så skidt...

og det skal nok gå over, og det går stærkt, selvom man føler at det hele går såååååå langsomt.

håber snart du får det meget bedre

Anmeld

9. april 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Det skulle efter sigende være meget normalt. Min læge spurgte hvordan jeg havde det psykisk, fordi mange gravide i starten er så plaget af hormoner, at det går udover humøret; og dermed også glæden ved at skulle være mor igen.

Jeg selv følte mig her i anden graviditet meget mere hormonel og i dårligt humør. Og det gik naturligvis udover min glæde ved at skulle være mor igen. Jeg er lige gået ind i uge 11 og det er begyndt at vende nu. 
Jeg tror dog også, at når man har fået nummer 1, er der så meget at se til, at man ikke har samme mulighed for at svæve på en lyserød sky.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.