Brystvorter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
16 svar
3 synes godt om
9. april 2013

Trinebaby

Kan godt det er et lidt underligt spørgsmål men er der andre der har oplevet når man går ude og det er pisse koldt at ens brystvorter gør sindsyg nas? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Diana2013

Hehe nej  

Anmeld

9. april 2013

@BRUGER

Trinebaby skriver:

Kan godt det er et lidt underligt spørgsmål men er der andre der har oplevet når man går ude og det er pisse koldt at ens brystvorter gør sindsyg nas? 

Jeg oplever det nogengange, og jeg er kun 6 uger henne, det min anden graviditet ved ikke om det har noget at sige. Men jo jeg oplever det samme. 

Men det der ikke noget underligt i 

Anmeld

9. april 2013

BigHope13

Ja tak, især i en periode hvor jeg helst gik uden bh fordi det var så ubehageligt. Bare det trak en smule kulde om brystet føles det næsten som en der sætter en skarp kniv ind. av av av det er dog begyndt at vende lidt her og de er heller ikke sindssygt ømme mere 10+

Anmeld

9. april 2013

Trinebaby

@BRUGER skriver:

Jeg oplever det nogengange, og jeg er kun 6 uger henne, det min anden graviditet ved ikke om det har noget at sige. Men jo jeg oplever det samme. 

Men det der ikke noget underligt i 

Det heller ikk tide tiden jeg opdager det , men når jeg så gør av for pokker da

Anmeld

9. april 2013

Trinebaby

BigHope13 skriver:

Ja tak, især i en periode hvor jeg helst gik uden bh fordi det var så ubehageligt. Bare det trak en smule kulde om brystet føles det næsten som en der sætter en skarp kniv ind. av av av det er dog begyndt at vende lidt her og de er heller ikke sindssygt ømme mere 10+

Jeg er 15+0 og oplever det stadig , det føles som man får forfrysninger

Anmeld

9. april 2013

BigHope13

Trinebaby skriver:

Jeg er 15+0 og oplever det stadig , det føles som man får forfrysninger

ja nemlig, av av, ihhh så håber jeg da ikke det kommer tilbage til mig igen haha gør det jo nok i flere omgange, ellers kommer der bare noget andet og nyt til.
men hvad går man ikke alt igennem for sådan en guldklump.

Anmeld

9. april 2013

Trinebaby

BigHope13 skriver:

ja nemlig, av av, ihhh så håber jeg da ikke det kommer tilbage til mig igen haha gør det jo nok i flere omgange, ellers kommer der bare noget andet og nyt til.
men hvad går man ikke alt igennem for sådan en guldklump.

Ja nu vil vi bare have sommer , så vi slipper for det ja vi gør jo alt for dem 

Anmeld

9. april 2013

BellaCiinea

Trinebaby skriver:

Jeg kender det godt, og jeg er ikk engang gravid 

Anmeld

9. april 2013

Trinebaby

IsabellaCiinea skriver:

Jeg kender det godt, og jeg er ikk engang gravid 

Så det ikk mig der er mærkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.