Så kom jeg til 26+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
9 svar
9 synes godt om
8. april 2013

emsaroto

Jeg elsker at være gravid
det eneste der hæmmer mig, er de mange sure opstød der er begyndt at komme.

Alt går fint, mærker babyen 80% af dagen, så der er meget aktivitet!!
Min sundhedsplejeske kommer på hjemme besøg på mandag, så det skal nok blive hyggeligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Kløver

Så flot en babyhule, uh tror nu altså det ligner en lillesøsterhule, bliver så spændende, er så fedt man kan gætte med og holde spændingen lige til det sidste, gjorde vi også i 1 graviditet med min søn

Anmeld

8. april 2013

emsaroto

Maja84 skriver:

Så flot en babyhule, uh tror nu altså det ligner en lillesøsterhule, bliver så spændende, er så fedt man kan gætte med og holde spændingen lige til det sidste, gjorde vi også i 1 graviditet med min søn

Jeg gjorde det også med Oskar
Så kan slet ikke lade værre med at gøre det igen hehe. Jeg er mega spændt på hvad det er for en, der gemmer sig derinde

Anmeld

8. april 2013

Kløver

emsaroto skriver:

Jeg gjorde det også med Oskar
Så kan slet ikke lade værre med at gøre det igen hehe. Jeg er mega spændt på hvad det er for en, der gemmer sig derinde

Det er også så spændende jeg havde dog nogle oplevelser som gjorde jeg ville vide det 1 gang, men kunne godt finde på, at vi intet vidste næste gang kommer jo an på så meget, men er da sjovt for hele familien at gå og gætte med ellers spørger jeg min mor, hun har fornemmet rigtigt hver gang ved både mig og 2 af mine veninder

Anmeld

9. april 2013

L&V

emsaroto skriver:

Min sundhedsplejeske kommer på hjemme besøg på mandag, så det skal nok blive hyggeligt

Det bliver så spændende at se hvad der gemmer sig der inde... Hvordan ka det være sundhedsplejersken kommer?

Anmeld

9. april 2013

banana3

emsaroto skriver:

Hvor er det bare en fin mave Mille! Håber at se dig på lørdag? Manden er på arbejde lørdag, så jeg kunne jo lave lidt lækker frokost ?

Anmeld

9. april 2013

MariaKyedDK

emsaroto skriver:

Iiih fin Baby-mave

tænk jeg også snart er i uge 26

Anmeld

9. april 2013

MorDk

Ihhh altså bliver bare SÅ spændende hvad der gemmer sig

Anmeld

9. april 2013

emsaroto

Månsson skriver:

Det bliver så spændende at se hvad der gemmer sig der inde... Hvordan ka det være sundhedsplejersken kommer?

Jamen hun ringede og spurgte om hun måtte komme sammen med en praktikant, også tænkte jeg at jeg alligevel havde fri, så hvorfor ikke

Anmeld

10. april 2013

L&V

emsaroto skriver:

Jamen hun ringede og spurgte om hun måtte komme sammen med en praktikant, også tænkte jeg at jeg alligevel havde fri, så hvorfor ikke

Nåh oki..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.