Jems skriver:
jeg tænkte om i har fået undersøgt om hun har væske i mellemøret?
Min søn havde en rigtig slem periode hvor han ca satte sig op og græd, mindst 3-7 gange i løbet af en nat og efter han fik dræn sover han så godt..
Når vi lagde ham rejste han sig lige så hurtigt igen og det er fordi væsken pressen på.. 
Ja, hun har rigtig fine ører - så der er ingenting at komme efter.
Hun lægger sig også til at sove uden problemer når hun bliver lagt, og så går der 1-2 timer så "vågner" hun første gang! Men hun vågner jo ikke, hun sidder jo bare op og sover, og græder eller også sidder hun og siger alt muligt mærkeligt. Fuldstændig som er hun faldet ned fra månen

Har lige været deroppe, sagde hun skulle lægge sig ned, og hun sad og sov men sagde " jeg vil gerne lege med det du har, hvorfor kan vi ikke lege sammen"
Jeg tror hun bearbejder sin dag rigtig meget om natten, men det er jo mega frustrerende for hende og ja for os!
Skal lige nævnes, at hun er en meget intelligent pige, der husker "alt" - f.eks sagde jeg forleden dag et par timer før hun skulle sove, at vi skulle huske at få læbepromade på inden hun skulle i seng. Nogle timer senere putter jeg hende, og jeg glemmer læbepromaden.
Hun kan ikke sove, og kalder et par gange, bare for at sige et eller andet, der er stå stille i 20 min, og så kalder hun og siger - mor jeg skulle jo ha læbepromade på.
Sådan kan det også være med ting, man har talt med hende om for en måned siden! - hun husker ALT, og det må sgu være hårdt i sådan et lille hovede! da hun havde gået i børnehave i 14 dage, kunne hun hele ABC sangen fra A-Å