Rejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. april 2013

JL

Hej Baby.dk

Min kæreste og jeg planlægger at begynde på babyprojekt ti. Jeg ved at selvom man planlægger det, er det ikke sikkert det sker med det samme...

MEN jeg er inviteret med på en længere rejse om 10 mdr og har sagt ja til at komme med. Skulle det nu ske, at jeg skulle blive gravid i mellemtiden, så er jeg interesseret i at høre fra andre der har været på en længere flyrejse - det drejer sig om Australien ca.  21 timer (2 skift)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Loa

JL skriver:

Hej Baby.dk

Min kæreste og jeg planlægger at begynde på babyprojekt ti. Jeg ved at selvom man planlægger det, er det ikke sikkert det sker med det samme...

MEN jeg er inviteret med på en længere rejse om 10 mdr og har sagt ja til at komme med. Skulle det nu ske, at jeg skulle blive gravid i mellemtiden, så er jeg interesseret i at høre fra andre der har været på en længere flyrejse - det drejer sig om Australien ca.  21 timer (2 skift)?

Altså du tænker på under graviditeten?

Du skal jo bare huske på at du skal rejse hjem inden du er i en vis måned, for at kunne komme med flyet.. Det er vist forskelligt fra flyselskab til flyselskab....

Jeg var i USA da jeg var i 6 måned... Ikke noget problem sådan rigtigt, have bare brug for at komme op og stå og gå en del gange

Anmeld

9. april 2013

JL

Ja, under graviditet... Kan da blive bekymret, hvis der skulle ske noget i den højde  Også fordi jeg er vildt bange for at flyve - mon det kan have indflydelse på evt. baby i maven.....

Tager nok bekymringerne på forskud, men det er rart at høre om andre der har været på en længere flyvetur under deres graviditet.

Anmeld

9. april 2013

FrkZier

JL skriver:

Hej Baby.dk

mange flyselskaber vil ikke flyve med gravide 4 uger før termin -  og fra 6 uger til termin vil mange have en lægeerklæring på man er okay osv.

Anmeld

9. april 2013

lycly

Alt efter hvor langt du er henne er det ikke sikkert du får lov at flyve, i nogle tilfælde kan piloten/flyselskabet nægte at tage dig med hvis du er tæt på termin Men desuden, hvis du tager afsted tæt på din termin risikerer du jo at føde i Australien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.