kan ikke huske hvordan det er at være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. april 2013

SjeBets

Jeg det lyder måske nok lidt mærkeligt, en det er min lille dreng, mit yngste barn er 8½, og nu er jeg så blevet gravid. 

Jeg kan huske jeg døjede med halsbrand i de andre graviditeter, men ellers var jeg ikke belemret med noget, men nu har jeg, vil ikke kalde det kvalme, men jeg har det skidt hver morgen, har ikke lyst til noget at spise, og har regulært madlede. 

Jeg føler jeg har en uro i maven og ja mad eller for sødt drikke vil gøre jeg endte med at kaste op

Jer der har prøvet det, er det noget der vil gå over med tiden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

sof2013

Ved mig gik det over igen.
det begyndte og komme omkring uge 5 og gik over igen omkring uge 12 - 14. nu jeg selv i uge 31+6 men jeg havde det rigtig skidt dengang men kastede os op konstant og tabte mig lidt.. men det går over igen.

Anmeld

8. april 2013

Miss Kat

Nu er jeg førstegangsgravid, så jeg kan ikke udtale mig personligt, men har flere steder læst at ikke to graviditeter er ens, heller ikke for den samme kvinde, så de symptomer du mærker nu, har du ikke nødvendigvis haft første gang.

Tillykke med graviditeten!

Anmeld

8. april 2013

SjeBets

Puuuh synes godt nok det er træls, har været gravid 3 gange. dog kun to børn, og de har nemlig alle været ret ens, men ok jeg er så også det ældre nu...

Håber bare det bliver bedre, det er sq svært at holde det hemmeligt når man bare er skidt meget af tiden .

Og tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.