Jubiiiiii måske føde hjemme afligevel. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

H+S Skjolgborg.

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

H+S Skjolgborg.

den drille lige..

Som nogle nok har læst var jeg til lægen og fik afvide af føde hjemme var en dårlig ide og han fra råde det..
Så jeg ringede da jeg kom hjem til min hjemme jdm som jeg have med min datter og en aftale om hun skulle komme her i går og aflyste og skulle så på slagelse syghuse til jdm her den 20/7...

Men Men....

Jeg blev ringe op i dag hved 15 tiden af en hjemme jdm.
Vi snakke og snakke... Hun have snakke med den jdm/susanne jeg have med min datter som skulle være komme i går..
Karen hedder hende her og hun ville meget gerne selv lige tjekke min livmodre og syntes godt jeg kan gå hos dem og måske føde hjemme.Men nu syntes hun bare vi skal mødes osv også tager vi den derfra JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIII GRÆDER NÆSTEN AF GLÆDER..BAre det af have en fast der kommer her er rart og føde hjemme ville jeg jo vildt gerne men hvis det frarådes af jdm der så tager jeg ikke chancen og føder på slagelse som er 10-15 min i bil herfra...

Det er bare så fedt hun kommer allerede på onsdag kl:13.00 og jeg skal aflyse tiden på slagelse.Så kommer hun fast her.
Fuck jeg glæder mig..Undskyld...Men er bare så glad..

I dag hørt manden og jeg vores babys hjertelyd har købt sådan en babylytte jeg sad to timer i går aftens/nat og kunne bare høre dens hjerte bare rart + optage og send manden en lille hjertelyd på 30 sek af vores baby han blev bare så glad...
Han arbejde nat pt nemlig..Rart så er han hjemme om dagen og kan komme med til lægen, er her når jdm kommer osv..

Mvh Henriette 14+1

Anmeld

26. juni 2009

Mary

Det er da dejligt hvis det løser sig  Jeg skal også føde hjemme - jeg har Cecilie og Susanne. Cecilie hjalp min yngste datter til verden herhjemme i vores køkkenalrum for lige knap 2 år siden. Annika fylder år den 7.juli

Jeg kender godt til usikkerheden ang hjemmefødsel - jeg tager nemlig medicin så det skulle lige godkendes fra sygehusets side, men det blev det i torsdags, så alt er tip top og jeg er bare lykkelig for jeg får lov til at få den oplevelse igen

Håber du har godt nyt på onsdag!!

Anmeld

26. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Aih hvor dejligt for dig

Hvorfor frarådede lægen dig at føde hjemme?

Anmeld

26. juni 2009

H+S Skjolgborg.

Mary skriver:

Det er da dejligt hvis det løser sig  Jeg skal også føde hjemme - jeg har Cecilie og Susanne. Cecilie hjalp min yngste datter til verden herhjemme i vores køkkenalrum for lige knap 2 år siden. Annika fylder år den 7.juli

Jeg kender godt til usikkerheden ang hjemmefødsel - jeg tager nemlig medicin så det skulle lige godkendes fra sygehusets side, men det blev det i torsdags, så alt er tip top og jeg er bare lykkelig for jeg får lov til at få den oplevelse igen

Håber du har godt nyt på onsdag!!

Ok fedt jeg have susanne som jdm men hun var et andet sted da jeg føde min datter så anne og camilla kom ud susanne kom så to dage efter... bare fedt og hun er vild sød..
Cecilie har jeg kun talt med i tlf forleden omkring min livmodre da susanne have travlt.

Jeg håber det ender med af føde den her sidste baby hjemme og glæder mig meget til det igen...

*SS*..
Mvh Henriette

Anmeld

26. juni 2009

H+S Skjolgborg.

Rikke skriver:

Aih hvor dejligt for dig

Hvorfor frarådede lægen dig at føde hjemme?

Hej..

Pga min livmodre har der været så mange problemmer med efter jeg føde min datter 13/8-2006..Der kom livmodre lidt med ud og derefter fik jeg de der problemmer og i jan i år var jeg på sygehuse og vider til fys i jeg famdt ud af jeg vente mig så ville hun ikke se mig mere/kunne ikke gøre mere så undersøgte lægen mig igen og der er ikke anden 2 opersioner der kan hjælpe på det jeg har slet ingen knibestærkhed derned og jeg har meget sunke underliv og blære er på en måde smager normal sidder livmodre en finger oppe min er til tide 2 cm op men af og til / tit kun 1 cm fra skede åbnen ens urinvejstråde er normal på tykkelse med uldgarn mit er som sytråd.Der mete lægen det ville være for farligt for mig ikke barn men mig derefter af føde min livmodre med ud og bløde utroligt meget..
Udover det må jeg nu ikke arbejde(er dog så kun i hjemmeaktiveringen så går nok venter på ny sagsbehandler så jeg skal søge pension)
men jeg må ikke løft nået..
Må godt gør små rent og støvsuge bare ikke løft og stress rundt.

Men jeg har det sådan siger Karen det er for farligt så blever det da klar sygehuse...

Men siger hun det er ikke så galt så tager vi og føder hjemme det ville kun tag nok max 10 min med 112 hvis det er og det ville jeg ikke død af mente hun ikke der overdriver lægen nok lidt tænker jeg så..

Vi må se tager en dag af gang og lader jam karen komme her.Glæder mig meget til den 1/7-09.....

Så skal jeg heller ikke vente helt til den 20/7 for af bleve set af en jdm på sygehuse syntes jeg er rart..Jo hurtigter jo bedre...

Håber det gav dig svar det blev lidt langt undskyld...

Mvh Henriette 14+1

Anmeld

26. juni 2009

H+S Skjolgborg.

p,s.
Jeg glemte af sige efter jeg bleve gravid er livmodre tit til af mærke når jeg tør mig så i mandags sagde han ville gætte på under 1 cm fra åben nok mere ½..
så ca 1-2 com fra åben før jeg blev gravid der i jan sagde lægen den var det.

Det med fys var af jeg gik der fra efter læge besøge på slagelse sygehuse til jeg fandt ud af jeg var gravid så ville hun ikke se mig mere ingen grund for det mente hun...

Nu må vi se for Karen snakke om lige af udersøg mig og måske jeg så skal gå til en der har forstand på hængen underliv og være gravid på en gang..

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.