Rikke skriver:
Aih hvor dejligt for dig
Hvorfor frarådede lægen dig at føde hjemme?
Hej..
Pga min livmodre har der været så mange problemmer med efter jeg føde min datter 13/8-2006..Der kom livmodre lidt med ud og derefter fik jeg de der problemmer og i jan i år var jeg på sygehuse og vider til fys i jeg famdt ud af jeg vente mig så ville hun ikke se mig mere/kunne ikke gøre mere så undersøgte lægen mig igen og der er ikke anden 2 opersioner der kan hjælpe på det jeg har slet ingen knibestærkhed derned og jeg har meget sunke underliv og blære er på en måde smager normal sidder livmodre en finger oppe min er til tide 2 cm op men af og til / tit kun 1 cm fra skede åbnen ens urinvejstråde er normal på tykkelse med uldgarn mit er som sytråd.Der mete lægen det ville være for farligt for mig ikke barn men mig derefter af føde min livmodre med ud og bløde utroligt meget..
Udover det må jeg nu ikke arbejde(er dog så kun i hjemmeaktiveringen så går nok venter på ny sagsbehandler så jeg skal søge pension)
men jeg må ikke løft nået..
Må godt gør små rent og støvsuge bare ikke løft og stress rundt.
Men jeg har det sådan siger Karen det er for farligt så blever det da klar sygehuse...
Men siger hun det er ikke så galt så tager vi og føder hjemme det ville kun tag nok max 10 min med 112 hvis det er og det ville jeg ikke død af mente hun ikke der overdriver lægen nok lidt tænker jeg så..
Vi må se tager en dag af gang og lader jam karen komme her.Glæder mig meget til den 1/7-09.....
Så skal jeg heller ikke vente helt til den 20/7 for af bleve set af en jdm på sygehuse syntes jeg er rart..Jo hurtigter jo bedre...
Håber det gav dig svar det blev lidt langt undskyld...
Mvh Henriette 14+1
Anmeld