vera80 skriver:
Jeg vil også ønske al mulig held og lykke!
Må jeg spørge om du skal i behandling via det offentlige og er det normalt at man skal forbi en privat gynækolog først? Jeg troede egentlig bare at ens egen læge henviste direkte til sygehuset og så var man i gang...? Det er ikke for at snage, men blev bare lidt nysgerrig
Jeg er stadig ved at samle mod til at starte op, men havde ikke lige indtænkt så lange ventetider på det ene og det andet.
Anyways, håber du snart kommer i gang
Ja selvfølgelig må du spørge!
Det er inden for det offentlige (eller, hun samarbejder i hver fald med det offentlige system). Hvis jeg skulle bruge de offentlige sygehuse, ville jeg skulle til Odense, Horsens eller Århus, og da jeg undersøgte det, var transport tiden næsten to timer med det offentlige - hver vej! Jeg kunne ikke lige overskue at skulle bruge så meget tid på transport, det passer også meget dårligt med mit arbejde.
Jeg fandt så på nettet en gynækolog, som har "licens" til at inseminere, og da hendes klinik er 10 minutter fra hvor jeg bor, var det langt det nemmeste. Jeg skal selv købe Donorsæden, men selve behandlingen er gratis - hvis jeg fik en henvisning fra min læge først.
Jeg var heller ikke forberedt på at der var så meget ventetid, men det må man jo så tage med.
Held og lykke med beslutningen..
Anmeld