fortælle nyheden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
7 svar
8 synes godt om
8. april 2013

Anonym trådstarter

hvordan fortalte i nyheden til manden, at i var gravide?

leder efter ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

hvordan fortalte i nyheden til manden, at i var gravide?

leder efter ideer

Lagde graviditetstesten på køkkenbordet og ventede på han fik fri fra arbejde og kom over til mig (vi boede ikke sammen på det tidspunkt, men skråt overfor hinanden på kollegiet)  Efter at have spurgt flere gange om det var rigtigt, løftede han armene i vejret og råbte: JEG SKAL VÆRE FAAAAAR! Og så græd vi af lykke 

Anmeld

8. april 2013

legetæppe

Jeg sagde gæt hvem der er gravid. ..som om det var en fra vores venne kreds hvilket han også gættede på

Anmeld

8. april 2013

MHB

Jeg skrev på sådan et af de der invitationskort man fik som barn, som vi havde i skabet. Du ved de der hvor der er streger der skal udfyldes. Så udfyldte jeg det noget i retning af

"Kære   Far  ,

Det ville glæde mig hvis du ville komme til min fødsel sdag den  i april.

Festen vil finde sted på  Skejby Sygehus  Kl.   ?  

Jeg håber vi ses

Dit ufødte barn"

Og da jeg havde udfyldt det smed jeg det i en konvolut og lagde det i postkassen og skrev hans navn på, så da han tømte postkassen da han kom hjem fra arbejde så han invitationen  

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Jeg skrev på sådan et af de der invitationskort man fik som barn, som vi havde i skabet. Du ved de der hvor der er streger der skal udfyldes. Så udfyldte jeg det noget i retning af

"Kære   Far  ,

Jeg håber vi ses

Dit ufødte barn"

Og da jeg havde udfyldt det smed jeg det i en konvolut og lagde det i postkassen og skrev hans navn på, så da han tømte postkassen da han kom hjem fra arbejde så han invitationen  

min favorite indtil videre

Anmeld

8. april 2013

Line&Mike

MHB skriver:

"Kære   Far  ,

Jeg håber vi ses

Dit ufødte barn"

Ej en god ide! Det er da lidt sjovt 

.. Og lidt hyggeligt!

Anmeld

8. april 2013

MHB

Anonym skriver:

min favorite indtil videre

Tak  Jeg synes også selv jeg var ret opfindsom midt i min panik over at finde ud af at jeg var gravid (det var planlagt, men man bliver alligevel lidt panikslagen synes jeg)... Kæresten var helt forvirret men meget glad da han læste invitationen 

Anmeld

8. april 2013

Benjamins'mor

Jeg tog testen, den viste postitiv. Gik ind til ham og sagde jeg var nødtil at tage til lægen da testen var positiv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.