Hvilken autostol har i købt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. april 2013

optimistmor

jeg kiggede lige forbi tænk's hjemmeside...

of fandt dette...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

heh.. vores er slet ikke med på listen ved ikke om det er godt eller skidt

Vores nuværende er fra FisherPrice købt i Kvickly på tilbud og kan ændres så han kan bruge den indtil han ikke længere har behov for noget

Den ender med at være sådan et lille sæde så han kan se ud af vinduet når han bliver den alder

Anmeld

8. april 2013

optimistmor

Wampires skriver:

heh.. vores er slet ikke med på listen ved ikke om det er godt eller skidt

Vores nuværende er fra FisherPrice købt i Kvickly på tilbud og kan ændres så han kan bruge den indtil han ikke længere har behov for noget

Den ender med at være sådan et lille sæde så han kan se ud af vinduet når han bliver den alder

Den har jeg også. dog bruger en rømer der ligger ned nu for han sidder elendig i den anden når han falder i søvn.

men der stod på siden at de tysk testede var stærkt anbefalede mener jeg.

og denne er tysk testet

tyskerne har så strængere regler end os hehe

Anmeld

8. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
optimistmor skriver:

Den har jeg også. dog bruger en rømer der ligger ned nu for han sidder elendig i den anden når han falder i søvn.

og denne er tysk testet

ja det der hovedting er ikke det bedste hvis de ikke er så høje... har planer om at fjerne det og så bruge en nakkepude til ham som vi har købt... men han elsker sin stol og sover gerne hele turen på en times tid pr. vej når vi besøger mormor og morfar...

Anmeld

8. april 2013

An&Jo

som den første stol havde jeg maxi cosi cabriofix, en rigtig lækker stol, med god sikkerhed..

Som stol nummer to havde jeg rømer king plus, også en god stol med sikkerheden i orden, og nu har vi så en britax selepude med ryg til ham..

Anmeld

8. april 2013

optimistmor

Wampires skriver:

ja det der hovedting er ikke det bedste hvis de ikke er så høje... har planer om at fjerne det og så bruge en nakkepude til ham som vi har købt... men han elsker sin stol og sover gerne hele turen på en times tid pr. vej når vi besøger mormor og morfar...

min dreng er 84cm. så slet ikke høj nok til den. men det er den der beskytter.

men når han falder i søvn dingler hovedet forover og her ser det ubehageligt ud. så en rømer med putte stilling er han i nu til han stopper lur elle skulle blive for stor. jeg regner med at bruge 5punkt sele til han er for høj til den, føler den er bedre en 3eren i bilen...

Anmeld

8. april 2013

MHB

Her har vi kun den mindste type autostol indtil videre da banditten ikke er kommet endnu, og vi har købt en Cybex Aton i Tyskland, men jeg kan naturligvis ikke sige noget om hvor tilfredse vi er før bebs er født

Anmeld

8. april 2013

Hullabullabulla

optimistmor skriver:

jeg kiggede lige forbi tænk's hjemmeside...

of fandt dette...

Har Cybex aton 2 med isofix

Anmeld

8. april 2013

L&V

Vi havde en rømer baby safe til laura og nu har vi købt en isofix base til lillebror så han kan bruge den. Laura bruger en rømer trifix nu.

Anmeld

12. april 2013

Lenats31

optimistmor skriver:

og denne er tysk testet

Testen fra Tænk og FDM er lavet i Tyskland. Det er den samme test overalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.