Plukkeveer... hvor mange er "ok"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. april 2013

Victoria2013

Syntes godt nok jeg har haft en del plukkeveer her i eftermiddag indenfor den sidste 1½ times tid. Har godt nok ikke lige talt dem, men har ligget på sofaen og tror de er kommet med mellem 5 og 10 minutters mellemrum og så tit plejer de jo ikke at komme. Hvor mange er det normalt eller "okay" at have?

Jeg er i øvrigt 29+4 i dag, så der er jo noget tid til termin stadigvæk... derfor det bekymrer mig lidt. Har allered bestemt at hvis det er sådan her i morgen tidlig, så ringer jeg til min jordemoder og hører ad. Men ville bare lige høre herinde også, hvordan I oplever det og hvad I har fået at vide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

sof2013

Kia2013 skriver:

Syntes godt nok jeg har haft en del plukkeveer her i eftermiddag indenfor den sidste 1½ times tid. Har godt nok ikke lige talt dem, men har ligget på sofaen og tror de er kommet med mellem 5 og 10 minutters mellemrum og så tit plejer de jo ikke at komme. Hvor mange er det normalt eller "okay" at have?

Jeg er i øvrigt 29+4 i dag, så der er jo noget tid til termin stadigvæk... derfor det bekymrer mig lidt. Har allered bestemt at hvis det er sådan her i morgen tidlig, så ringer jeg til min jordemoder og hører ad. Men ville bare lige høre herinde også, hvordan I oplever det og hvad I har fået at vide?

følger lige med lidt da jeg har samme spørgsmål er godt nok i uge 31+6 idag.

Anmeld

8. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

da mine var sådan (dog først i uge 40+1) ringede jeg til FG for at høre hvad de syntes.. de endte med at hive mig ind til strimmel for at berolige mig.. endte med at måtte blive der for var 6 cm åben...

hvis de er så at du føler du ikke rigtig kan noget andet end en dyb vejrtrækning mens de er der så jeps ring til FG for en sikkerheds skyld vil jeg sige..

det er også det vores JM og FG selv sagde til os dengang... hellere ring en gang for meget end en gang for lidt...

Anmeld

8. april 2013

Victoria2013

Wampires skriver:

da mine var sådan (dog først i uge 40+1) ringede jeg til FG for at høre hvad de syntes.. de endte med at hive mig ind til strimmel for at berolige mig.. endte med at måtte blive der for var 6 cm åben...

hvis de er så at du føler du ikke rigtig kan noget andet end en dyb vejrtrækning mens de er der så jeps ring til FG for en sikkerheds skyld vil jeg sige..

det er også det vores JM og FG selv sagde til os dengang... hellere ring en gang for meget end en gang for lidt...

Jeg syntes i hvert fald godt nok jeg tager mange dybe vejrtrækninger for tiden... mange plukkeveer i dag og føler mig nemt stakåndet. Jeg kan sagtens lave noget, men det er ikke behageligt og jeg syntes der er lidt rigeligt af de plukkeveer. Syntes ikke der plejer at være så mange 

Håber det er aftaget i morgen...

Anmeld

8. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Kia2013 skriver:

Jeg syntes i hvert fald godt nok jeg tager mange dybe vejrtrækninger for tiden... mange plukkeveer i dag og føler mig nemt stakåndet. Jeg kan sagtens lave noget, men det er ikke behageligt og jeg syntes der er lidt rigeligt af de plukkeveer. Syntes ikke der plejer at være så mange 

Håber det er aftaget i morgen...

tag tid på dem

det vil være det allerførste de spørger om hvis du ringer til FG...

sæt dig ned og så har min mobil i hvert fald stopur med mulighed for mellemtider.. så starter du stopuret når den første kommer, trykker mellemtid når den stopper og mellemtid igen når den næste starter.. fortsæt i en halv times tid...

men synes det lyder meget alla som jeg havde det inden vi tog på hospitalet..

Synes du stadig der er samme mængde bevægelse inde i maven som der plejer at være?

Grunden til vi ringede var mest fordi jeg blev bekymret da jeg syntes der var stille i maven i forhold til hvad der ellers havde været i ugerne op til... og da han ikke reagerede i maven på en af de mange tricks der ellers plejede at få ham til at møve sig rundt så ringede vi...

Anmeld

9. april 2013

FrkZier

Kia2013 skriver:

tommelfinger regelen siger max 6 i timen

Anmeld

9. april 2013

Maja88

Er du blevet tjekket for blærebtændelse for nylig??

Anmeld

9. april 2013

tarkoflen

Jeg har lige fundet en smart app, hvor der er en ve-tæller i og den er gratis

Måske du kan bruge den?

Den hedder bare gravid og er fra mamanet.dk den har blå baggrund og en gravid mave på

Jeg ved ikke hvor mange der er for mange, men så kan du holde styr på hvor lang tid der er i mellem

Anmeld

9. april 2013

Victoria2013

De er heldigvis aftaget igen, men hvis der kommer mange igen i eftermiddag må jeg tage tid på dem og så ringe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.