Positiv - negativ ? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg testede positiv 3 mnd efter jeg mistede min datter og ingen har sagt noget negativt til mig om det (hvad de tænkte aner jeg ikke).

du ved bedst, hvad du kan klare of hvad der er bedst i din sorg.

Håber de streger jeg kan se på dine tests giver en smuk, levende og rask baby om 8 måneders tid

line

Åh, mange mange tak.

Virkelig, mange mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Kløver

Hvis det er det samme som sidst, og du der var gravid, så ville jeg snakke med lægen, især med tanke på din datter. Synes du fortjener at få hjælp og vished. Jeg ved godt hvem du er, men skal nok lade være at sige dit brugernavn og respektere din anonymitet, men synes du skal vide, at jeg synes det er 100% forståeligt i ønsker en ny graviditet, og at de rakker ned, er frygteligt. Du erstatter jo aldrig din smukke dejlige engel, men giver plads til endnu et barn i hjertet. Det er jo forskelligt og med mindre man har prøvet at stå i din situation kan msn aldrig vide hvordan man selv ville reagere, og er hverken noget galt i at vente eller at få en ny graviditet nu.

Sender dig alle varme tanker og masser af kram, du har oplevet det vi alle frygter, og lever med sorgen, jeg håber der er endnu et kærlighedsbarn på vej, og at det vil bringe ny glæde med sig

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvis det er det samme som sidst, og du der var gravid, så ville jeg snakke med lægen, især med tanke på din datter. Synes du fortjener at få hjælp og vished. Jeg ved godt hvem du er, men skal nok lade være at sige dit brugernavn og respektere din anonymitet, men synes du skal vide, at jeg synes det er 100% forståeligt i ønsker en ny graviditet, og at de rakker ned, er frygteligt. Du erstatter jo aldrig din smukke dejlige engel, men giver plads til endnu et barn i hjertet. Det er jo forskelligt og med mindre man har prøvet at stå i din situation kan msn aldrig vide hvordan man selv ville reagere, og er hverken noget galt i at vente eller at få en ny graviditet nu.

Sender dig alle varme tanker og masser af kram, du har oplevet det vi alle frygter, og lever med sorgen, jeg håber der er endnu et kærlighedsbarn på vej, og at det vil bringe ny glæde med sig

Jeg tror ikke helt jeg forstår hvad du mener med det første ?

Mange mange mange tak for din dejlige besked. Det varmer. Vi håber så inderligt der er en ny blopper i maven.

Jeg var inde på din profil og kigge, og kan ikke udmidlbart se hvem du er :O Da jeg ønsker at være Ano kan jeg jo ikke rigtig sende dig en besked. Så er du sikker på du ved hvem jeg er ?

(Måske du kunne sende en smiley til den profil du tror det er? - Sorry, jeg er meget nyrgerrig. Specielt når jeg har skrevet ano.)

INTET vil nogensinde ersatte min guldklump i himlen!

Anmeld

8. april 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jeg tror ikke helt jeg forstår hvad du mener med det første ?

Mange mange mange tak for din dejlige besked. Det varmer. Vi håber så inderligt der er en ny blopper i maven.

Jeg var inde på din profil og kigge, og kan ikke udmidlbart se hvem du er :O Da jeg ønsker at være Ano kan jeg jo ikke rigtig sende dig en besked. Så er du sikker på du ved hvem jeg er ?

(Måske du kunne sende en smiley til den profil du tror det er? - Sorry, jeg er meget nyrgerrig. Specielt når jeg har skrevet ano.)

INTET vil nogensinde ersatte min guldklump i himlen!

Det jeg mener med det første er at hvis du under sidste graviditet, testede på samme måde sent, danner du måske langsomt hcg eller der kan være årsag til testene bliver sådan, så måske lægen kan hjælpe

Selvfølgelig kan intet erstatte jeres tab, og sorgen forsvinder ikke, har hørt flere sige man lærer at leve med den. Men kan ikke se hvorfor i ikke skulle få lov at få endnu et barn, selvom det er kort tid siden mistede

Jeg krydser og håber der gemmer sig en rask lille baby som bare er lidt genert

Har sendt en smiley, og uanset giver jeg ikke dit navn ud, din anonymitet skal 100% respekteres

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det jeg mener med det første er at hvis du under sidste graviditet, testede på samme måde sent, danner du måske langsomt hcg eller der kan være årsag til testene bliver sådan, så måske lægen kan hjælpe

Selvfølgelig kan intet erstatte jeres tab, og sorgen forsvinder ikke, har hørt flere sige man lærer at leve med den. Men kan ikke se hvorfor i ikke skulle få lov at få endnu et barn, selvom det er kort tid siden mistede

Har sendt en smiley, og uanset giver jeg ikke dit navn ud, din anonymitet skal 100% respekteres

Så forstår jeg ..

Det tror jeg der kan være noget om. Jeg testede svagt positiv da jeg var 1,5 månede henne..

Håber da godt nok på det 'bare' er det.

Det ville være helt fabeltagtigt med en blopper i maven. Ville sikkert være skide hamrende bange HELE tiden, men ville også være rart.

Vi nåede lige at få en smagsprøve på livet som forældre, og vi elskede det. Begge to. Selvom vores datter var dødsyg, og hver dag var en kamp..

Jeg kunne skrive side op og ned, skal jeg nok lade værre med

Har svaret tilbage!

MANGE TAK! Jeg ønsker ikke at blive afsløret! (man skulle tro jeg havde slået en ihjel.) Jeg er slet ikke klar til at skille agere skydeskive!

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Dog har vores datters sygdom intet med os at gøre, forstået sådan, at det er ikke noget vi har gjort forkert eller vores arveanlæg. Og den er ikke arvelig

Det er desværre 'bare' noget der sker, det kan man ikke holde for. Det sker fra naturens side, og kan ikke forhindes/forebygges!

Risikoen for et barn mere med samme 'fejl' optræder først, efter 24 børn mere..

Anmeld

8. april 2013

Kløver

Anonym skriver:

Dog har vores datters sygdom intet med os at gøre, forstået sådan, at det er ikke noget vi har gjort forkert eller vores arveanlæg. Og den er ikke arvelig

Det er desværre 'bare' noget der sker, det kan man ikke holde for. Det sker fra naturens side, og kan ikke forhindes/forebygges!

Risikoen for et barn mere med samme 'fejl' optræder først, efter 24 børn mere..

Hvor tragisk i skulle rammes på den måde, hun var så smuk, men sikker på den næste bliver lige så dejlig, og måske h*n allerede ligger og svømmer rundt

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvor tragisk i skulle rammes på den måde, hun var så smuk, men sikker på den næste bliver lige så dejlig, og måske h*n allerede ligger og svømmer rundt

Puha.

Får helt sommerfugle i maven ved tanken! Drømmer mig lige væk et øjeblik

Mange tak Ja, hun var virkelig smuk! Troede ikke der kunne komme noget så smukt ud af mig

Anmeld

8. april 2013

Kløver

Anonym skriver:

Puha.

Får helt sommerfugle i maven ved tanken! Drømmer mig lige væk et øjeblik

Mange tak Ja, hun var virkelig smuk! Troede ikke der kunne komme noget så smukt ud af mig

Selvfølge kunne der det, hun fik sin mors kønne øjne og der vil komme noget lige så smukt igen, og forhåbentlig 7.5-8 mdr

Drømme skal der altid være plads til, især af alle de gode

Anmeld

9. april 2013

LMX

Jeg håber virkelig at den er der. Jeg fulgte også med i trådene da jeres smukke datter blev født og gik bort. Tænkte meget på jer.

Håber ekstra meget at det er lykkedes jer at blive hurtigt gravide..

Stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.