Maja84 skriver:
Det jeg mener med det første er at hvis du under sidste graviditet, testede på samme måde sent, danner du måske langsomt hcg eller der kan være årsag til testene bliver sådan, så måske lægen kan hjælpe
Selvfølgelig kan intet erstatte jeres tab, og sorgen forsvinder ikke, har hørt flere sige man lærer at leve med den. Men kan ikke se hvorfor i ikke skulle få lov at få endnu et barn, selvom det er kort tid siden mistede
Jeg krydser og håber der gemmer sig en rask lille baby som bare er lidt genert 
Har sendt en smiley, og uanset giver jeg ikke dit navn ud, din anonymitet skal 100% respekteres
Så forstår jeg ..
Det tror jeg der kan være noget om. Jeg testede svagt positiv da jeg var 1,5 månede henne..
Håber da godt nok på det 'bare' er det.
Det ville være helt fabeltagtigt med en blopper i maven. Ville sikkert være skide hamrende bange HELE tiden, men ville også være rart.
Vi nåede lige at få en smagsprøve på livet som forældre, og vi elskede det. Begge to. Selvom vores datter var dødsyg, og hver dag var en kamp..
Jeg kunne skrive side op og ned, skal jeg nok lade værre med 
Har svaret tilbage!
MANGE TAK! Jeg ønsker ikke at blive afsløret! (man skulle tro jeg havde slået en ihjel.) Jeg er slet ikke klar til at skille agere skydeskive!
Anmeld