Gravid lige efter sidste dag med pillen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Anonym trådstarter

Er det muligt at blive gravid f.eks. dagen efter man tog den sidste pille? eller skal man helt hen til efter mens og ha haft æl?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

FruPudderkvast

Det er jo meget forskelligt fra kvinde til kvinde.. Men hvis det skal være helt "rigtigt", så skal du have ægløsning for at blive gravid.. Men man kan jo også risikere at blive gravid mens man er på p-piller.. Så det er meget forskelligt..

Håber du kan bruge svaret?

Sarah 17 + 4

Anmeld

26. juni 2009

Ni-ko-li-ne

hvis du har "normal" cyklus, så er det ikke muligt.... for der vil ikke være noget æg som kan befrugtes.... men det er ikke alle der har "normal" ægløsning.... og hvis der er et æg så kan det befrugtes...

Anmeld

26. juni 2009

Betina88

Jeg tog min sidste p-pille i starten af oktober måned .. Så blev jeg gravid i november måned uden  at ha' opdaget det , før jeg gik til lægen d . 11 . december ..

Men det er forskelligt med kvinder , hvornår de bli'r gravide efter den sidste p-pille ..

Anmeld

26. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Er det muligt at blive gravid f.eks. dagen efter man tog den sidste pille? eller skal man helt hen til efter mens og ha haft æl?

det tror jeg ikke der er mange der bliver, men kender dog en der blev gravid efter en uge.. så der er håb.. ellers håber jeg der er gevindst næste mdr.. det kommer jo også an på hvornår du har ægløsning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.