Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MKBP skriver: Nææ...-det plejer jeg bare at ha' Tænker du nylonstrømper oder ?? Jeg tænker også halskæde og armbånd - selvom det slet ikke er noget jeg normalt bruger !! Skal også ha' købt nyt til fødderne - så det vil jeg have med i overvejelserne !! Tak for svar !! //Mette
Nææ...-det plejer jeg bare at ha' Tænker du nylonstrømper oder ??
Jeg tænker også halskæde og armbånd - selvom det slet ikke er noget jeg normalt bruger !!
Skal også ha' købt nyt til fødderne - så det vil jeg have med i overvejelserne !!
Tak for svar !!
//Mette
Ja nylon strømper
Ja stiletter går man aldrig galt i byen med
MKBP skriver: Har denne sweat kjole !! Kan den pimpes med tilbehør ? Så den kan bruges til en 60 års fødselsdag der skal holdes hjemme, men hvor der kommer en del folk (som nok tar pænt tøj på ) ? Hvilket tilbehør ville du sætte til ? Jeg skal bare have leggings til ! HÅBER på hjælp - er håbløs og hader at købe tøj !! //Mette
Har denne sweat kjole !!
Kan den pimpes med tilbehør ? Så den kan bruges til en 60 års fødselsdag der skal holdes hjemme, men hvor der kommer en del folk (som nok tar pænt tøj på ) ?
Hvilket tilbehør ville du sætte til ?
Jeg skal bare have leggings til !
HÅBER på hjælp - er håbløs og hader at købe tøj !!
Sørens skriver: Tak, Ja til en veninde! De har meget billige sikkerhedsnåle i Tiger! Hvis du bor i Kbh eller tæt på vil jeg da gerne kreere noget til dig?
Tak, Ja til en veninde! De har meget billige sikkerhedsnåle i Tiger! Hvis du bor i Kbh eller tæt på vil jeg da gerne kreere noget til dig?
Bukker mig i støvet - ej hvor er det flot lavet og godt tænkt
Bor i sydjylland - ellers havde jeg takket ja til tilbuddet !!!
emmagirl skriver: I stedet for leggins, måske nogle Caroline Fleming strømpebukser Eller et bælte?
I stedet for leggins, måske nogle Caroline Fleming strømpebukser Eller et bælte?
Havde slet ikke tænkt på strømbebukser eller nylonstrømper - men det overvejer jeg kraftigt !! Men jeg havde tænkt at have en lang ærmet sort tynd (ikke gennemsigtig) bluse under - kan jeg stadig det, hvis jeg tager en strømpebuks/nylonstrømpe på istedet for leggings ?
Sørens skriver: Eller så noget her?
Eller så noget her?
Den er vildt flot !!!! - Hvor er den fra ?
Lotus86 skriver: Ikke leggins, det er så lidt festligt, så hellere nylonstrømper, evt. med noget motiv, høje hæle, en stor fed halskæde, flotte øreringe og et stort armbånd
Ikke leggins, det er så lidt festligt, så hellere nylonstrømper, evt. med noget motiv, høje hæle, en stor fed halskæde, flotte øreringe og et stort armbånd
Du har ret - havde nok bare slet ikke tænkt på andet end leggings da kjolen er sådan sweat agtig - men måske det godt ville kunne gå
Høje hæl = tjek, halskæde = tjek og armbånd = tjek !!
2721 skriver: Har desværre ingen gode ideer, men hvor har du købt kjolen?
Har desværre ingen gode ideer, men hvor har du købt kjolen?
I SOLO - den er fra JAM JEANS
http://www.solo.dk/pi/Lang_Sweat_bluse_kort_ærmet_3894v24838_855.aspx
Jeg tænkte et par af de der skinnende sorte legging eller et par sorte nylon-strømpebukser med mønster, gladator sandaler/stiletter og så en masse lange, og evt. store, halskæder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128