god klapvogn til at sove i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.641 visninger
10 svar
2 synes godt om
8. april 2013

Camilla1

Hej alle. jeg vil spørge om der er nogen der kan anbefale en god klapvogn tl at sove i. Min datter er snart 1 år og vi skal flytte til udlandet. Derfor vil vi ikke slæbe hendes store barnevogn med, men købe en klapvogn. Hun elsker dog at sove ude og vi vil derfor finde en klapvogn som har god plads til at sove på, god støtte i ryggen og god affjedring så det ikke ryster for meget. Vi har hørt at Emmaljunga har gode klapvogne (evt. cerox), men også at Jogger City Elite er god? Om sidstnævnte har jeg bare hørt at ryglænet er meget tilbagelænet og derfor må barnet læne sig meget fremad for at kigge ud - er det korrekt?

Hvilke erfaringer har I?

Mvh Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

lycly

Jeg ved ikke noget om sidstnævnte, men jeg ved at emmaljungas klapvogne kan lægges så meget ned at man kan have en lift stående deri. Så tænker at så kan den vel også bruges til at din datter på 1 år kan sove i den

Anmeld

8. april 2013

Camilla1

tak for det gode råd - er der andre der har erfaring med disse klapvogne eller måske en helt tredje mulighed?

Anmeld

8. april 2013

pcoramt

Camilla1 skriver:

tak for det gode råd - er der andre der har erfaring med disse klapvogne eller måske en helt tredje mulighed?

Min veninde er rigtig glad for hendes emmaljunga, og hendes datter sover stadig deri.. Hun er snart 2 år..

Anmeld

8. april 2013

modesty

Camilla1 skriver:

Hej alle. jeg vil spørge om der er nogen der kan anbefale en god klapvogn tl at sove i. Min datter er snart 1 år og vi skal flytte til udlandet. Derfor vil vi ikke slæbe hendes store barnevogn med, men købe en klapvogn. Hun elsker dog at sove ude og vi vil derfor finde en klapvogn som har god plads til at sove på, god støtte i ryggen og god affjedring så det ikke ryster for meget. Vi har hørt at Emmaljunga har gode klapvogne (evt. cerox), men også at Jogger City Elite er god? Om sidstnævnte har jeg bare hørt at ryglænet er meget tilbagelænet og derfor må barnet læne sig meget fremad for at kigge ud - er det korrekt?

Hvilke erfaringer har I?

Mvh Camilla

Emmaljunga, BRIO, Teutonia og Basson har alle klapvogne hvor ryggen kan lægges næsten helt ned og hvor der er OK albuerum. M.h.t. affjedring vil jeg anbefale at købe en vogn med lufthjul da det automatisk giver lidt ekstra affjedring, og de er også nemmere at manøvrere.

Ja, det er korrekt at de trehjulede modellers sæder er lidt tilbagelænede. Vi har problemer med det fordi vores søn vil sidde helt fremme. Det er dog heller ikke alle de firhjulede modeller hvor sædet kan sættes helt ret op og ned, så det skal du lige være opmærksom på at tjekke inden du køber.

Anmeld

8. april 2013

ano14316

Camilla1 skriver:

Hvilke erfaringer har I?

Mvh Camilla

Havde jeg massere af plads i bilen/flyet osv. så ville jeg vælge emmaljungaen men da jeg ikke har det, da jeg havde en minibil købte jeg babyjoggeren, og den er god at sove i ser det ud til.. men det er rigtig at ryglænet er ret tilbagelænet og derfor har jeg købt bakkeboret til så han ikke længere behøver at have sele på.

Anmeld

8. april 2013

Camilla1

tak for de gode råd! Jeg havde også selv tænkt på lufthjul, men når jeg læser på nettet lader det til at de fleste vogne med lufthjul er barnevogne (og kombivogne) og ikke udelukkende klapvogne. Vi har jo en gammel barnevogn, som vi har brugt indtil nu, hvor min datter er snart 1 år gammel, og vil derfor bare købe en klapvogn....jeg har bare ikke hørt så godt om de punkterfri dæk, som følger med de fleste klapvogne, i forhold til affjedring.

Anmeld

8. april 2013

MIWULA

pcoramt skriver:

Min veninde er rigtig glad for hendes emmaljunga, og hendes datter sover stadig deri.. Hun er snart 2 år..

Vi har også en emmaljunga og den sover min  søn også i når vi er ude. han er 2 år.

Anmeld

8. april 2013

MIWULA

Camilla1 skriver:

Vi har også en emmaljunga og den sover min  søn også i når vi er ude. han er 2 år.

Anmeld

8. april 2013

Benjamins'mor

Vi har en emmaljunga cerox, og den sover Benjamin godt i .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.