Camilla1 skriver:
Hej alle. jeg vil spørge om der er nogen der kan anbefale en god klapvogn tl at sove i. Min datter er snart 1 år og vi skal flytte til udlandet. Derfor vil vi ikke slæbe hendes store barnevogn med, men købe en klapvogn. Hun elsker dog at sove ude og vi vil derfor finde en klapvogn som har god plads til at sove på, god støtte i ryggen og god affjedring så det ikke ryster for meget. Vi har hørt at Emmaljunga har gode klapvogne (evt. cerox), men også at Jogger City Elite er god? Om sidstnævnte har jeg bare hørt at ryglænet er meget tilbagelænet og derfor må barnet læne sig meget fremad for at kigge ud - er det korrekt?
Hvilke erfaringer har I?
Mvh Camilla
Emmaljunga, BRIO, Teutonia og Basson har alle klapvogne hvor ryggen kan lægges næsten helt ned og hvor der er OK albuerum. M.h.t. affjedring vil jeg anbefale at købe en vogn med lufthjul da det automatisk giver lidt ekstra affjedring, og de er også nemmere at manøvrere.
Ja, det er korrekt at de trehjulede modellers sæder er lidt tilbagelænede. Vi har problemer med det fordi vores søn vil sidde helt fremme. Det er dog heller ikke alle de firhjulede modeller hvor sædet kan sættes helt ret op og ned, så det skal du lige være opmærksom på at tjekke inden du køber.
Anmeld