slimprop....er det tegn på mulig fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.022 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

vanessa

Jeg har termin på søndag.....Idag..da jeg vågne løb det lidt ud af mig....noget brunt?
Ringet til jordmoder hun sagde at det var slimproppen der var gået.....men det har jeg ikke lige prøvet før...for 9 år siden da jeg fødte min søn gik vandet og veerne kom.
Så er sku noget narvøs , for  ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det.

Jeg håber lidt der noget der har prøvet at slimproppen gik først?
Hvor langtid gik der så før veerne kom og  fødsel gik i gang?
På forhånd tak...

vanessa
2 dagen til termin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Mira0911

Slimproppen gik ved mig om morgen.. ca. 3 timer efter kom veerne - Havde veer i 4 døgn...

Anmeld

26. juni 2009

Mca<3

Slim proppen kan gå flere gange og op til flere uger før fødsel .. Er du sikker på det ikke er lidt blod .. Jeg blødte lidt mørkt om morgenen da jeg vågnede og fik veer kl 14 00

Anmeld

26. juni 2009

vanessa

tanja...jamen har  slet ikke på noget tidspunkt i graviditeten haft sådanne en farve....det er ikke rødt...men ..undskyld mig  men ...tykt  mellem brunt .
Hold da op så mulgheden er der for mig at jeg godt kan få veere i dag.....pu-ha

Anmeld

26. juni 2009

Mca<3

vanessa skriver:

tanja...jamen har  slet ikke på noget tidspunkt i graviditeten haft sådanne en farve....det er ikke rødt...men ..undskyld mig  men ...tykt  mellem brunt .
Hold da op så mulgheden er der for mig at jeg godt kan få veere i dag.....pu-ha

Spændende ,, Det kan sagtens tænkes   Mit lignede sådan noget tykt gammelt blod ... For der sker noget ..

Anmeld

26. juni 2009

vanessa

Jaaa kan hellere ikke tænke klart i dag....men nu må jeg se om hun nu kommer ud i  dag eller weekend.

Anmeld

26. juni 2009

Mathilde

Jeg kan ikke svare på dine spørgsmål, men vil da lige ønske dig held og lykke...
Jeg krydser fingre for, at der snart sker noget
Spændende!

Knus fra Mathilde

Anmeld

26. juni 2009

Christopher&Andreas

Har stået i samme situation som dig samme farve osv... jeg fødte min søn 3 dage senere...
held og lykke hvor er det bare spændende

Anmeld

26. juni 2009

Lone Jakobsen

har heller ikke prøvet det..... havde lidt slim her igår da jeg var op toilet.... men det var alm. slim med en lys farve.
håber da for dig at det er tegn på at fødslen er lige op over.
herfra
Lone

Anmeld

26. juni 2009

Nanna1985

Det lyder til du har tegn-blødning, det havde jeg i 5 dage op til min fødsel, inden der skete noget med veer.. Min slimprop gik af 2 gange og det var 7 dage før mine veer kom..

For at du snart får veer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.