Jeg har længe været lidt ked af hvordan min krop ser ud. Tog på relativ kort tid lidt over syv kg på, og kæmper virkelig med det i det. Fedtet satte sig på min hofter, mave og lår. Jeg er normalvægtig, er 176 cm høj og vejer 69 kg, men vil gerne smide et par enkelte kg og så have trimmet resten af kroppen, så jeg er klar til bikinisæsonen (medmindre jeg altså når at blive gravid inden!!
)
Mine mål til dags dato:
Vægt: 69 kg.
Overarm: 29 cm
Bryst: 83 cm
Talje: 80 cm
Hofte: 94 cm
Lår: 59 cm
Jeg startede i går aftes med at løbe to kilometer, tage 50 mavebøjninger, 100 squats og fem minutter med min hulahop. Desuden er jeg klar til at ændre mine spisevaner og skære ned på sukkerindtaget.
Min plan er fremover at løbe omkring fire til fem kilometer hver anden dag, lave 150 mavebøjninger morgen og aften, lege med min hulahopring i en 10 minutters tid og så lave godt med squats.. Fitnesscentre siger mig absolut ingenting, så vil kun lave det som jeg kan lave derhjemme og ude i naturen. Det lyder måske overdrevet, men vil jo træne mig op til at kunne klare dette, og ved at det er godt for både min fysik og min psyke, når jeg kan holde mig i god form. Mine gigtsmerter kan holdes nede, når jeg træner godt og er i god form, hvilket er en god motivation også.
Men hvordan træner I? Både når det er på "hyggeplan" og på et mere seriøst plan som dette f.eks.? Kunne godt bruge lidt mere inspiration. 
Anmeld