Må man godt lyve??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
12 svar
6 synes godt om
7. april 2013

MyLove E

Vi har lidt bøvl med at få fisen til at sove om aften. Vi SKAL sidde der inde ind til han sover. Eller det vil sige at vi nu er kommet der til hvor kan sidde ude på gangen. Men han kan høre når vi går og begynder at kalde.

Vi kan nogen gange kysse ham godnat og putte ham og så siger at vi lige skal ud og tisse. De fleste gange virker det.

Men er det okay, at lyve???? ( jeg lyver ikke jeg skal altid tis ) Men vi kommer jo ikke ind igen og han falder jo i søvn.
Kalder han kommer vi selvfølgelig ind til ham..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

LR85

Ja!!!!

vi gjorde presis det samme som jer.Og det virkede!

Anmeld

7. april 2013

MyLove E

LR85 skriver:

Ja!!!!

vi gjorde presis det samme som jer.Og det virkede!

Ja det virker. Jeg kommer bare til nogen gange at siger jeg kommer lige om lidt. Men det skal jeg bare vende mig af med. For så lyver jeg jo ikke:-)

Anmeld

7. april 2013

LR85

Tauf skriver:

Ja det virker. Jeg kommer bare til nogen gange at siger jeg kommer lige om lidt. Men det skal jeg bare vende mig af med. For så lyver jeg jo ikke:-)

Nej nemlig. Så giver man dem ikke noget falsk og de får ikke tvivl. 

Men ja, sig noget med: mor jeg lige på toilettet. Det ved de jo ikke hvor lang tid taget

Anmeld

8. april 2013

Isabella_mor

Tauf skriver:

Vi har lidt bøvl med at få fisen til at sove om aften. Vi SKAL sidde der inde ind til han sover. Eller det vil sige at vi nu er kommet der til hvor kan sidde ude på gangen. Men han kan høre når vi går og begynder at kalde.

Vi kan nogen gange kysse ham godnat og putte ham og så siger at vi lige skal ud og tisse. De fleste gange virker det.

Men er det okay, at lyve???? ( jeg lyver ikke jeg skal altid tis ) Men vi kommer jo ikke ind igen og han falder jo i søvn.
Kalder han kommer vi selvfølgelig ind til ham..

Den har jeg også brugt, godt nok skulle jeg tisse og så ventede jeg bare lidt længere med at gå ind... Og der sover han gerne. 

Anmeld

8. april 2013

Koen.

Det er ikke pænt at lyve, men den der med og sige at man går på toilet har vi altså os brugt

Anmeld

8. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså sådan ska man da sige til sit barn, ska man ik?

Og du lyver da heller ik, for du kommer jo igen om lidt! Der sover han jo så bare!! X

Anmeld

8. april 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

JAltså sådan ska man da sige til sit barn, ska man ik?

Og du lyver da heller ik, for du kommer jo igen om lidt! Der sover han jo så bare!! X

Ja det gør jeg. Og kommer jo også hvis han kalder. Blev bare lidt i tvivl om det var ok:-)

Anmeld

8. april 2013

MyLove E

Tanja. skriver:

Det er ikke pænt at lyve, men den der med og sige at man går på toilet har vi altså os brugt

Nej det er jo ikke pænt og jeg vil jo helst heller ikke.

Men en time er også længe at side uden for hans værelse:-(

Anmeld

8. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tauf skriver:

Ja det gør jeg. Og kommer jo også hvis han kalder. Blev bare lidt i tvivl om det var ok:-)

Jeg ser det ik som at lyve, for du kigger jo ind til ham! Om du så har været på wc eller ude og ordne vasketøj er vel ligemeget, så længe i kommer hvis han kalder!  X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.