Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er i 11+4 og har stadig intet hørt ang nf, troede/håbede egentlig på brevet kom går, men nej, intet, ville i ringe derind imoorgen eller bare slå lidt koldt vand i blodet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nakkefolden skal helst tages i 12. uge, så jeg ville ringe imorgen og høre hvad der sker
Anonym skriver: Jeg er i 11+4 og har stadig intet hørt ang nf, troede/håbede egentlig på brevet kom går, men nej, intet, ville i ringe derind imoorgen eller bare slå lidt koldt vand i blodet?
Nu bor du vel ikke i en region, hvor man selv skal bestille tid?
Babymor2010 skriver: Nu bor du vel ikke i en region, hvor man selv skal bestille tid?
Nej, bor i Midtjylland, Viborg kommune og der skal man ikke selv bestille
MetteS81 skriver: Nakkefolden skal helst tages i 12. uge, så jeg ville ringe imorgen og høre hvad der sker
Præcis, tænker bare jeg heller ikke vil "være til besvær" hvis brevet nu blor sendt afsted imorgen, men tænker at det da ikke er i ret go tid......
Anonym skriver: Præcis, tænker bare jeg heller ikke vil "være til besvær" hvis brevet nu blor sendt afsted imorgen, men tænker at det da ikke er i ret go tid......
Det skal du ikke tænke over, for det kan også være de har glemt dig...og så er det bedre at være på den sikre side. Det tager ik lang tid for dem at tjekke det, tænker jeg
Anonym skriver: Nej, bor i Midtjylland, Viborg kommune og der skal man ikke selv bestille
Okay, skulle lige sikre mig Men ja, så ville jeg nok ringe og høre ad, der kan jo ske fejl så de glemmer en
Jeg ville ringe. Da jeg skulle til md ringede jeg og rykkede efter brevet, og det viste sig at de havde booket en tid til mig, men glemt at sende brevet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128