Vi har endnu ikke rigtigt snakket navne, da vi føler vi godt kan vente til vi kender kønnet. Og dog har vi snakket lidt.
Vi er næsten begge fast besluttet på at babyen skal hedde William hvis det bliver en dreng. Men men men, nu er jeg blevet HELT vild med Villads, og kæresten synes bare det er et mærkeligt navn.

Men pigenavne, det lidt vi har snakket om det, har vi bare svært ved at finde nogle.
Min kæreste tænker i Emma, Laura og den retning, men jeg synes bare det er alt for almindelige navne, forstået sådan at der er mange der hedder det.
Men jeg ønsker absolut heller ikke mit barn skal have et af de meget specielle navne, hvor folk nok tænker ''Ej, det løgn''. Ikke for at støde nogle.
Det er så svært med disse navne, og man skal jo helst være 100% enige, for det er jo trodsalt et navn vi og vores barn skal leve med resten af livet.
Vi har i forvejen Benjamin. Så hvis i evt har nogle ideer, må i gerne komme med dem.

Er ikke helt sikker på hvad jeg ville med dette indlæg, men synes bare det er fustrerende.
Anmeld