Efterlysning! Trille barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. april 2013

Smukkert

Jeg har googlet og googlet og det ser ud til at denne model på billedet nedenfor er udgået ??
Den hedder Trille Vicki combi skai, mener jeg.
Jeg havde den til min søn, men den blev stjålet og nu venter jeg nr. 2, men vil enormt gerne have samme barnevogn igen. Nogle der kender nogen der kender nogen, som sælger den brugt evt?
Mvh Maiken
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Gittemor09

Smukkert skriver:

Jeg har googlet og googlet og det ser ud til at denne model på billedet nedenfor er udgået ??
Jeg havde den til min søn, men den blev stjålet og nu venter jeg nr. 2, men vil enormt gerne have samme barnevogn igen. Nogle der kender nogen der kender nogen, som sælger den brugt evt?
Mvh Maiken

den er godt nok også flot... (ville ikke selv vælge hvid), kender desværre ikk nogen der har en, eller hvor man kan få den henne...

jeg har kun sengetøjet i det mønster....

Anmeld

7. april 2013

Clisolka

Smukkert skriver:

Mvh Maiken

Har du evt. prøvet på www.onlinekids.dk - der købte jeg min Trille for nogle år tilbage 

Anmeld

7. april 2013

esioul

Smukkert skriver:

Mvh Maiken

Kender desværre ikke nogle der har den.

Men mener tojbamsen.dk forhandler den. eller de har gjort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.