så fik jeg et babyshower

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Lyder godt Hvad fik du i gave? 

har fået et aktivitetstæppe, 2x sutteklud, 2x rangle, hovde-hale-fad, babydyne + betræk, en skildpadde der kan spille musik, håndklæde med hætte uuh har sikkert glemt noget med det var lige havd jeg kunne huske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

CH2012

FrkZier skriver:

Ja det var lige hvad jeg gjorde idag

min dejlige mor havde arrangeret at mine veninder (og martin min bedsteven der er homo )og den tætte del af kvindefamilien kom til brunch - planen var min kæreste og jeg skulle til brunch hos hans kusine som har fødselsdag, men det skulle vi bare slet ikke jeg skulle bare sættes af hos min mors kæreste og så stod de alle der og ventede på mig

(jeg vidste det godt, da min kære svigerfar OG andreas' kusine havde fået afsløret det på forhånd - men min mor tror stadig jeg ikke vidste noget så spillede bare med på den)

Det var virkelig hyggeligt og jeg/supermanden fik en masse gaver. det er simpelthen bare SÅ fantastisk at føle sig SÅ værdsat og elsket at der er folk der gider gøre det for en

36+4 og der er nu 24 dage til termin MEN jeg har på forhånd besluttet mig for at jeg føder d. 14/4 hvor jeg er 37+4

Ej hvor hyggeligt! God overraskelse  Det kunne være, at når jeg engang er så heldig og det bliver min tur, så bare lige give hint hist og her om babyshower Og gode brugbare gaver. Havde folk selv fundet på gaver eller var din mor primosmotor for det? 

Er det egentlig noget som er så brugt i Danmark - det med babyshower?

Anmeld

7. april 2013

FrkZier

CH2012 skriver:

Ej hvor hyggeligt! God overraskelse  Det kunne være, at når jeg engang er så heldig og det bliver min tur, så bare lige give hint hist og her om babyshower Og gode brugbare gaver. Havde folk selv fundet på gaver eller var din mor primosmotor for det? 

Er det egentlig noget som er så brugt i Danmark - det med babyshower?

det var virkelig hyggeligt

- de har helt selv været ude og købe gaver, min mor havde spurgt mig sådan hvad vi manglede til ham så hun har jo nok fortalt det videre sådan så de havde en ide om hvad de skulle købe, men er positiv overrasket over hvor gode gaver vi har fået det helt fantastisk!

det er ikke så udbredt herhjemme i Danmark endnu, men det skal nok komme

Anmeld

7. april 2013

CH2012

FrkZier skriver:

det var virkelig hyggeligt

- de har helt selv været ude og købe gaver, min mor havde spurgt mig sådan hvad vi manglede til ham så hun har jo nok fortalt det videre sådan så de havde en ide om hvad de skulle købe, men er positiv overrasket over hvor gode gaver vi har fået det helt fantastisk!

det er ikke så udbredt herhjemme i Danmark endnu, men det skal nok komme

Ej, hvor godt... Haha, det lyder som noget min mor også kunne finde på - lige skulle høre hvad man mangler, for så at arrangere at man på en eller anden måde får det  Mødre er nu noget ganske særligt

Og snart er det din tur til at blive mor 

Vi må gøre det mere udbredt i DK

Anmeld

7. april 2013

FrkZier

CH2012 skriver:

Ej, hvor godt... Haha, det lyder som noget min mor også kunne finde på - lige skulle høre hvad man mangler, for så at arrangere at man på en eller anden måde får det  Mødre er nu noget ganske særligt

Og snart er det din tur til at blive mor 

Vi må gøre det mere udbredt i DK

er overrasket over at mine veninder ikke kom med tøj - kunne meget godt have forestillet mig de ikke anede hvad de skulle købe og "bare" købte tøj, men de havde sgu slået sig sammen om et rigtig fint aktivitetstæppe

hehe ja de mødre er nu noget særligt - glæder mig til snart at blive en af dem!

nu jeg har fået et, er man også nød til at holde det for de andre, så nu er traditionen startet i min omgangskreds

Anmeld

7. april 2013

MortilElias2010

FrkZier skriver:

haha jamen det ved jeg ikke, det har jeg bare besluttet mig for - 14 er mit yndlingstal, og så 14/4 så bliver det da næsten ikke bedre :p har sagt i lang tid at jeg har planer om at føde der, det kunne være ret blæret hvis jeg rent faktisk fødte der

Ha ha ha  For at det bliver som du vil have det. Du har jo ligesom sat punktum  He he. 

Anmeld

7. april 2013

FrkZier

MortilElias2010 skriver:

Ha ha ha  For at det bliver som du vil have det. Du har jo ligesom sat punktum  He he. 

he mange tak - det kunne virkelig være sejt hvis jeg seriøst føder der

Anmeld

7. april 2013

christina92

FrkZier skriver:

min dejlige mor havde arrangeret at mine veninder (og martin min bedsteven der er homo )og den tætte del af kvindefamilien kom til brunch - planen var min kæreste og jeg skulle til brunch hos hans kusine som har fødselsdag, men det skulle vi bare slet ikke jeg skulle bare sættes af hos min mors kæreste og så stod de alle der og ventede på mig

(jeg vidste det godt, da min kære svigerfar OG andreas' kusine havde fået afsløret det på forhånd - men min mor tror stadig jeg ikke vidste noget så spillede bare med på den)

Det var virkelig hyggeligt og jeg/supermanden fik en masse gaver. det er simpelthen bare SÅ fantastisk at føle sig SÅ værdsat og elsket at der er folk der gider gøre det for en

36+4 og der er nu 24 dage til termin MEN jeg har på forhånd besluttet mig for at jeg føder d. 14/4 hvor jeg er 37+4

Hvor er det skønt med sådanne mennesker!

Og hallo hallo, nu er der kun en uge til han kommer

Anmeld

7. april 2013

FrkZier

christina92 skriver:

Hvor er det skønt med sådanne mennesker!

Og hallo hallo, nu er der kun en uge til han kommer

ja det helt fantastisk

JA! - jeg er helt overbevist om at han overholder aftalen om at komme d. 14

Anmeld

7. april 2013

Juliekp

FrkZier skriver:

Sikke en dejlig "overraskelse" 

Skønt der ikke er så længe til supemanden melder sin ankomst  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.