Den 2 april fødte jeg en lille pige
, hun var 48 lang og vejede 2820 gr, hun blev født i uge 37+2 
Jeg vogende kl 06.00 med lidt smerter i ryggen, tænkte at jeg nok havde sovet forkert eller at de nu er normalt at have ondt i ryggen sent i gravidteten, men gidede ikke at lægge mig i sengen igen fordig jeg viste jeg ikke ville ligge serlig stille nu jeg havde ondt og fordig jeg gik så tit ud at tisse, så lagt mig på sofen
, kl 07.00 havde jeg smerter, som var veer , prøvede at google/kikke i bøger om de ikke måske kunde være noget andet , tænkte plukkveer selv om jeg havde læst at de ikke skule gøre ondt, de forsætte nogle gange 20 min imellem , nogle gange 10 og engang 45 min .
jeg overbeviste mig slev at det ikke va veer jeg havde, eller at de ihvertfald var helt i begyndelsen og vi derfor ikke skule rige til fødestuen, næsten hvergang jeg havde veer( som jeg dengang ikke var sikker på var veer) gik jeg hen på toilettet, og så var de bare som alt var godt , og gik bare vider og gjorde de ting jeg skule gøre, jeg havde også planer om at gå i skole den dag, men når min kæreste kørte mig i skole så sagdte jeg , at jeg havde for ondt , at disse "plukkveer " nok gjorde det at de ikke var så smart at kome i skole
hehe
var så hjemme læste meget om hvad de nu kunde være, selfyldlig tænkte jeg at de kunde være at de var veer , læste meget om " når du har veer, tvivler du ikke at de er veer du har " , så de gik jeg med i hovede , når jeg ikke er i tvivl så ringer jeg
, efter min kæreste og hans mor/far havde set mig spurte de mig igen sirke kl 17 om jeg ikke synes at vi skule rige derud , jeg sagde nei , for var meget i tvivl om de var veer,og tækte også at vis de var veer så skule man ikke ringe før de var helt regelmessige, men min kæreste ringede så og vi fik at vide at vi skule vente til der var 7 eller 5 minutter imellem hver veer og de gjorde vi . kikkede lige efter nyhederne i tv og jeg vilde lige kikke efter hvad kom bagefer nyhederne .
Havde stadivekk den tanke "ahhh de er nok ikke veer, de er nokk ikke regelmessige, hvorfor skal vi på hospitalet nu osv "
Når vi kom på hospitalet mødte vi en jordmoder, jeg gik væk fra hende og vilde bare hjemm igen , og måtte lige snakke tingene igenem , hvorfor vi var her , hvad var sket i øbet af dagen osv , lidt mærkeligt 

der blev køre en strimmel, tjekket urin og så sagde hun at hun var nød til at tjekke mig , de var jeg lidt imod, men viste at de var den eneste måde hun kunde vide hvor langt jeg var henne. De viste sig så jeg var 5 næsten 6 cm åben , og igen spurte jeg ( som jeg ikke helt kan huske) om jeg ikke skule hjemm igen hah 
vi komer på hospitalet kl 20.30 , vandet går kl 21 og kl 23.16 , kom den lille pige til verden
de var lidt av en overrskelse ,når vi fik at vide at de måske, ikke helt sikkert var en dreng heh