Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Trinebaby skriver: Hvor skal du scannes henne ?
Hvor skal du scannes henne ?
Hos scanningsjordemoderen i københavn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tankai skriver: Hos scanningsjordemoderen i københavn
Okay vi var i Hvidovre
Trinebaby skriver: Okay vi var i Hvidovre
Jeg synes det var svært at finde rundt i alle klinikkerne, så jeg valgte bare den, jeg synes jeg havde hørt mest positivt om..
tankai skriver: Jeg synes det var svært at finde rundt i alle klinikkerne, så jeg valgte bare den, jeg synes jeg havde hørt mest positivt om..
Sådan gjorde jeg også og den var nu også okay billig
Bech19 skriver: Kære alleJeg er ikke helt med på, hvordan det fungerer, men de scanninger, I taler om, er det nogle, I selv har betalt - fordi kønnet ikke kunne ses ved misdannelsesscanningen omkring uge 18? Eller?
Kære alleJeg er ikke helt med på, hvordan det fungerer, men de scanninger, I taler om, er det nogle, I selv har betalt - fordi kønnet ikke kunne ses ved misdannelsesscanningen omkring uge 18? Eller?
Ja det er scanninger man betaler jeg fra.. Det offentlige "bruger" ikke tid på at finde ud af et køn
Jeg kunne ikk vente så købte en kønsscanning
Bech19 skriver: Aha, så forstår jeg meget bedre Hvornår kan man få lavet sådan en scanning, og hvad koster den?
Aha, så forstår jeg meget bedre Hvornår kan man få lavet sådan en scanning, og hvad koster den?
Jeg fik lavet i Hvidovre til 500 og der kan de se fra uge 14
Benjamins'mor skriver: Det skal jeg nok. Og det bliver da også rigtigt spændende for jer! Det eneste der nok vil gøre man ikke kan se det, er hvis navle snoren ligger foran, men mon ikke den kan flytte sig lidt ved at hoppe. Man kan håbe. Har i nogen fornemmelse af hvad kønnet bliver?
Det skal jeg nok. Og det bliver da også rigtigt spændende for jer! Det eneste der nok vil gøre man ikke kan se det, er hvis navle snoren ligger foran, men mon ikke den kan flytte sig lidt ved at hoppe. Man kan håbe. Har i nogen fornemmelse af hvad kønnet bliver?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128