Har lige bestilt tid til Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

tankai

Trinebaby skriver:

Hvor skal du scannes henne ?

Hos scanningsjordemoderen i københavn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Trinebaby

tankai skriver:

Hos scanningsjordemoderen i københavn 

Okay vi var i Hvidovre

Anmeld

7. april 2013

tankai

Trinebaby skriver:

Okay vi var i Hvidovre

Jeg synes det var svært at finde rundt i alle klinikkerne, så jeg valgte bare den, jeg synes jeg havde hørt mest positivt om..

Anmeld

7. april 2013

Trinebaby

tankai skriver:

Jeg synes det var svært at finde rundt i alle klinikkerne, så jeg valgte bare den, jeg synes jeg havde hørt mest positivt om..

Sådan gjorde jeg også og den var nu også okay billig

Anmeld

7. april 2013

Bech19

Kære alle

Jeg er ikke helt med på, hvordan det fungerer, men de scanninger, I taler om, er det nogle, I selv har betalt - fordi kønnet ikke kunne ses ved misdannelsesscanningen omkring uge 18? Eller?

Anmeld

7. april 2013

maria_wlt

Bech19 skriver:

Kære alle

Jeg er ikke helt med på, hvordan det fungerer, men de scanninger, I taler om, er det nogle, I selv har betalt - fordi kønnet ikke kunne ses ved misdannelsesscanningen omkring uge 18? Eller?

Ja det er scanninger man betaler jeg fra.. Det offentlige "bruger" ikke tid på at finde ud af et køn 

Anmeld

7. april 2013

Trinebaby

Bech19 skriver:

Kære alle

Jeg kunne ikk vente så købte en kønsscanning  

Anmeld

7. april 2013

Bech19

Aha, så forstår jeg meget bedre Hvornår kan man få lavet sådan en scanning, og hvad koster den?

Anmeld

7. april 2013

Trinebaby

Bech19 skriver:

Aha, så forstår jeg meget bedre Hvornår kan man få lavet sådan en scanning, og hvad koster den?

Jeg fik lavet i Hvidovre til 500 og der kan de se fra uge 14

Anmeld

7. april 2013

Hailiesmom11

Benjamins'mor skriver:

Det skal jeg nok.

Og det bliver da også rigtigt spændende for jer!

Det eneste der nok vil gøre man ikke kan se det, er hvis navle snoren ligger foran, men mon ikke den kan flytte sig lidt ved at hoppe. Man kan håbe.

Har i nogen fornemmelse af hvad kønnet bliver?

Hvis de ikke kan se det skal de tilbyde dig en ny tid til scanning det skriver de fleste scannings klinikker også på deres hjemmeside. .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.