Lille baby i uge 32.. Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. april 2013

Bellabuuss

Hej med jer er der andre der har en for Lille baby i maven.. Jeg var til jordemoder og hun synes min mave var meget lille, så jeg var til scanning i fredags.. han vejer ca 1300 gram nu og det er 27% for lille sagde hun..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Bellabuuss

Hov og jeg er i uge 32 nu.. 

Anmeld

9. april 2013

kriknu

Bellabuuss skriver:

Hej med jer er der andre der har en for Lille baby i maven.. Jeg var til jordemoder og hun synes min mave var meget lille, så jeg var til scanning i fredags.. han vejer ca 1300 gram nu og det er 27% for lille sagde hun..

Nej tvært i mod, jeg var til scanning i går og hun sagde at han var en kæmpe baby ... og skønnede ham til 18-1900g!! 

Så jeg skal til at holdes lidt øje med så ikke han bliver alt alt aaaaaaaaaalt for stor, men vi har vist en tradition for store børn i min familie, meeen... synes godt nok det er lige overdrevet nok det her, er kun 28+5 i dag 

Anmeld

25. april 2013

Christina :-)

Bellabuuss skriver:

Ved ikk om min dreng er for lille jeg var til scanning 30+6 og han vejede 1600 der nu jeg 32+5 hvad er du?

Anmeld

24. maj 2013

Mink

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.