Så kom min prins til verden :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

Miss Kat

Tillykke!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

M (:

Bella89 skriver:

Hej piger

jeg har dog ikke været så tit på her inde, men har dog læst en hel del med fra siden af så føler jeg kender jer alle

men men..- til sagen

Jeg har født!

natten til d. 02.04.13 får jeg voldsomt ondt i underlivet og dette forsætter til jeg skal til JM samme dag d. 02. kl. 12.30, Hun laver hindeløsning på mig og ca. kl. 16-17 tager jeg toget til syghuset, da de har taget godt til de veer Jeg bliver indlagt, og er nu i fødsel.
kl. 23.43 fødder jeg en sund og rask lille dreng på 3820g. og 51cm. i uge 39+1

- det er første gang jeg ar klaret en fødsel uden det store hjælp, fik kun maske og puha! har aldrig prøvet noget så hårdt Men... - Jeg klaret det og hold da op jeg er stolt af mig selv

dette er alt hvad i får af mig
Og self. et billede af Mikas her er han 3 dage gammel

Stort tillykke! Ih, blev overrasket over, at du allerede var så langt!  Lever vist i min egen lille babybobbel.. 

Men stort tillykke skal lyde her fra, og hvor er det bare et dejligt smil! 

Anmeld

7. april 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hold da op et dejligt barn! En lille glad buddaBabby

Anmeld

7. april 2013

Miss Church

Bella89 skriver:

Hej piger

jeg har dog ikke været så tit på her inde, men har dog læst en hel del med fra siden af så føler jeg kender jer alle

men men..- til sagen

Jeg har født!

natten til d. 02.04.13 får jeg voldsomt ondt i underlivet og dette forsætter til jeg skal til JM samme dag d. 02. kl. 12.30, Hun laver hindeløsning på mig og ca. kl. 16-17 tager jeg toget til syghuset, da de har taget godt til de veer Jeg bliver indlagt, og er nu i fødsel.

- det er første gang jeg ar klaret en fødsel uden det store hjælp, fik kun maske og puha! har aldrig prøvet noget så hårdt Men... - Jeg klaret det og hold da op jeg er stolt af mig selv

Stort tillykke! 

Anmeld

8. april 2013

Cbank

Stort tillykke med ham. Hvor ser han dog lækker ud. Lille charmetrold 

Anmeld

8. april 2013

BigHope13

Stort tillykke med ham hvor ser han dog dejlig ud

Anmeld

8. april 2013

LMX

Tillykke med den dejlige dreng

Anmeld

8. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med prinsen

Anmeld

8. april 2013

UnderCover37

Bella89 skriver:

Hej piger

men men..- til sagen

Jeg har født!

Stort tillykke med en veloverstået fødsel af den lille mand som ser ganske tilfreds ud med hele situationen

Anmeld

8. april 2013

Menne

Hvor er han skøn.. Stort tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.