Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bella89 skriver: Hej piger jeg har dog ikke været så tit på her inde, men har dog læst en hel del med fra siden af så føler jeg kender jer allemen men..- til sagen Jeg har født! natten til d. 02.04.13 får jeg voldsomt ondt i underlivet og dette forsætter til jeg skal til JM samme dag d. 02. kl. 12.30, Hun laver hindeløsning på mig og ca. kl. 16-17 tager jeg toget til syghuset, da de har taget godt til de veer Jeg bliver indlagt, og er nu i fødsel. kl. 23.43 fødder jeg en sund og rask lille dreng på 3820g. og 51cm. i uge 39+1 - det er første gang jeg ar klaret en fødsel uden det store hjælp, fik kun maske og puha! har aldrig prøvet noget så hårdt Men... - Jeg klaret det og hold da op jeg er stolt af mig selvdette er alt hvad i får af mig Og self. et billede af Mikas her er han 3 dage gammel
Hej piger jeg har dog ikke været så tit på her inde, men har dog læst en hel del med fra siden af så føler jeg kender jer allemen men..- til sagen Jeg har født! natten til d. 02.04.13 får jeg voldsomt ondt i underlivet og dette forsætter til jeg skal til JM samme dag d. 02. kl. 12.30, Hun laver hindeløsning på mig og ca. kl. 16-17 tager jeg toget til syghuset, da de har taget godt til de veer Jeg bliver indlagt, og er nu i fødsel. kl. 23.43 fødder jeg en sund og rask lille dreng på 3820g. og 51cm. i uge 39+1 - det er første gang jeg ar klaret en fødsel uden det store hjælp, fik kun maske og puha! har aldrig prøvet noget så hårdt Men... - Jeg klaret det og hold da op jeg er stolt af mig selvdette er alt hvad i får af mig Og self. et billede af Mikas her er han 3 dage gammel
Stort tillykke! Ih, blev overrasket over, at du allerede var så langt! Lever vist i min egen lille babybobbel..
Men stort tillykke skal lyde her fra, og hvor er det bare et dejligt smil!
Hold da op et dejligt barn! En lille glad buddaBabby
Stort tillykke!
Stort tillykke med ham. Hvor ser han dog lækker ud. Lille charmetrold
Tillykke med den dejlige dreng
Stort tillykke med prinsen
Stort tillykke med en veloverstået fødsel af den lille mand som ser ganske tilfreds ud med hele situationen
Hvor er han skøn.. Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128