Hvornår voksendyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
18 svar
4 synes godt om
6. april 2013

Svenne

Hej piger

Som overskriften lyder: "hvornår skifter man til voksendyne?"

Jeg er lige ved at finde ud af, om vi skal ønske os en ekstra juniordyne nemlig.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Benjamins'mor

Puha, det ved jeg ikke. Men min lillebror som bliver 7 om en måned bruger voksen dyne.

Anmeld

6. april 2013

De3Guldklumper

Svenne skriver:

Hej piger

Som overskriften lyder: "hvornår skifter man til voksendyne?"

Jeg er lige ved at finde ud af, om vi skal ønske os en ekstra juniordyne nemlig.

På forhånd tak

Begge mine unger har fået voksen dynes lige omkring 4 års alderen. Der er de rykket i junior seng og så synes bare at juniordynen bliver for lille.

Anmeld

6. april 2013

Laulund87

Jeg tror først Maria får voksendyne når hun når skolealderen. Synes juniordynen er meget stor endnu og hun er 3 år

Anmeld

6. april 2013

Svenne

Benjamins'mor skriver:

Puha, det ved jeg ikke. Men min lillebror som bliver 7 om en måned bruger voksen dyne.

Okay, tak for svar

Anmeld

6. april 2013

Svenne

Pylle3 skriver:

Begge mine unger har fået voksen dynes lige omkring 4 års alderen. Der er de rykket i junior seng og så synes bare at juniordynen bliver for lille.

Okay. Hvis vi skifter omkring 4-års alderen kommer det også til at passe med, at lillebror kan overtage juniordynen - så det er måske det, vi skal satse på

Anmeld

6. april 2013

Svenne

Laulund87 skriver:

Jeg tror først Maria får voksendyne når hun når skolealderen. Synes juniordynen er meget stor endnu og hun er 3 år

Okay..
Det er heller ikke fordi juniordynen ikke er stor nok - for han sover altid uden dyne alligevel

Anmeld

6. april 2013

Koen.

Vi overvejer faktisk om Lærke på 3 (om 5 dage) snart skal have en, men det er fordi hun sover bedre når hun sover med en af vores dyner og hun elsker at sove med vores

Anmeld

6. april 2013

Svenne

Tanja. skriver:

Vi overvejer faktisk om Lærke på 3 (om 5 dage) snart skal have en, men det er fordi hun sover bedre når hun sover med en af vores dyner og hun elsker at sove med vores

Arthur har det faktisk lidt på samme måde. Han plejer komme ind til os og sove om morgenen - og der elsker han også at sove med en af vores dyner.
Jeg var bare lidt i tvivl, om det var for tidligt med så stor en dyne Han bliver 3 her sidst i måneden.

Anmeld

6. april 2013

bøllen

Vi har lige haft snakken herhjemme om hvornår man skifter. Så følger lige med . Kan ikke huske fra de store hvornår .

men kunne forestille mig vi skifter omkring 4 måske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.