Glæder mig til i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

Vinker

Jeg har jo være så super heldig at komme i den BEDSTE mødregruppe. Jeg kan simpelthen ikke tro at der skulle findes en der er bedre..... På trods af vi er 5 forskellige mødrer har vi det bare kanont hyggeligt sammen. Vi kan virkelig snakke om stort og småt. Alle er ærlige og holder sig ikke tilbage. Vi viser respekt overfor hinanden og støtter også når der er brug for det - Lyder det ikke næsten for godt til at være sandt

Nå men som bekendt starter jeg på arbejde nu på mandag så ikke flere skønne tirsdage med mødregruppen. Det har ellers været ugens højdepunkte i mange måneder. Åh hvordan skal jeg dog kunne undvære det  Jeg håber inderligt at vi formår at holde kontakten trods en ofte travl og stresset hverdag!

I aften holder en af mødrerne en fødselsdagsfest hvor kun os fra mødregruppen er inviteret. Hun disker op med 3 retters menu samt drikkevarer - Super luksus altså! Er ikke spor i tvivl om at vi nok skal få et brag af en fest i aften. Dog sejler vi nok rundt efter forretten fordi vi absolut er ude af kurs når det handler om alkohol, men blot fedt at alle er i samme båd  Vi skal følges derhjem på cykel - Os der ikke har cyklet i evigheder. Haha, dét blir da et kønt syn af os i festtøjet, komme oksende afsted på en cykel som om det er vores første gang

Godt det først er i morgen eftermiddag vi skal til 6 års fødselsdag hos min nevø

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

sarahb

Hej smukke.

I må have en fantastisk aften

Lyder til at blive super hyggeligt

Anmeld

26. juni 2009

TbCp

Rigtig god tur!!!
Kunne dælme også godt bruge sådan en aften snart

Anmeld

26. juni 2009

Bondepigen

Håber I får en rigtig god aften. Lyder fantastisk med sådan en mødregruppe.

Anmeld

26. juni 2009

Vingummien

i må have en rigtig god tur, håber der er nogen der filmer jer på cykel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.