tyrkiet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. april 2013

skoust

ja, thomas og jeg har besluttet os for at vi tager til tyrkiet på torsdag er der nogen af jer der kan anbefale nogle gode spisesteder og ting man kan se og sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

skoust

slet ikke nogen der har nogle tips og gode ideer til når man er i tyrkiet? vi skal til alanya

Anmeld

6. april 2013

skoust

slet ingen?

Anmeld

6. april 2013

BellaCiinea

skoust skriver:

ja, thomas og jeg har besluttet os for at vi tager til tyrkiet på torsdag er der nogen af jer der kan anbefale nogle gode spisesteder og ting man kan se og sådan noget?

I skal helt sikkert en tur op på Borgen.. Der er også sådan et sted hvor de laver madpandekager.. de smager SÅ godt! 

Og så kan i gå en tur op i Det Røde Tårn, der er en fantastisk udsigt..

Men husk at tage lidt varmt tøj med.. Der er ikke ret varmt dernede nu...

Anmeld

6. april 2013

BellaCiinea

skoust skriver:

slet ikke nogen der har nogle tips og gode ideer til når man er i tyrkiet? vi skal til alanya

Hov altså det er på Borgen at der er sådan et sted de laver sådan nogle mega gode pandekager!

Anmeld

6. april 2013

skoust

det lyder som om at det er rigtig godt ned der er ikke så varmt der nede nu men vi skal også bare væk lidt og koble fra uden tv og telefoner og bare mig og thomas sådan en rigtig kæreste tur

Anmeld

6. april 2013

FrkZier

skoust skriver:

Tag op til borgen - det er ufattelig smukt!

alanya er et lækkert sted, glæd jer!! Vi var der i august

Anmeld

6. april 2013

skoust

FrkZier skriver:

Tag op til borgen - det er ufattelig smukt!

alanya er et lækkert sted, glæd jer!! Vi var der i august

vi var på cypern i august vi har været i alanya før men bare ikke sammen og jeg var 18 sidst jeg var der og nu bliver jeg 27

Anmeld

8. april 2013

Christina74

Grotten skal i se, elsker alanya

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.