Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putomanen skriver: Tillykke med den fine fine mave. Selvom jeg godt kan forstå, at du synes at det går ret hurtigt, så må det være dejligt at kunne strutte med din gravide mave
Tillykke med den fine fine mave. Selvom jeg godt kan forstå, at du synes at det går ret hurtigt, så må det være dejligt at kunne strutte med din gravide mave
Hvor er det en fin mave
Jeg havde også svært ved at skjule det.
Annemor... skriver: Hvor er det en fin mave Jeg havde også svært ved at skjule det.
BigHope13 skriver: tusind tak søde,ja det er bestemt også hyggeligt og rigtig rart, og har jo heldigvis ikke taget noget på endnu, regner dog også med at den skrumper lidt igen eller går lidt i stilstand, havde aldrig regnet med at det ville gå så hurtigt med mig.
tusind tak søde,ja det er bestemt også hyggeligt og rigtig rart, og har jo heldigvis ikke taget noget på endnu, regner dog også med at den skrumper lidt igen eller går lidt i stilstand, havde aldrig regnet med at det ville gå så hurtigt med mig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128