Av Av - Produktionen er sat i vejret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. april 2013

LilleChelle

Ja, det føler jeg ihvertfald  

Mathias er nu 5,5 måned og får skemad 3 gange dagligt. Udover det bliver han ammet det han vil. 

Men det er som om at brysterne lever sit eget liv :/ De producerer på højtryk og han kan sjældent få brystet tømt når han spiser, så jeg render konstant rundt med ømme bryster  

Hvad pokker gør jeg ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

Team Putte

LilleChelle skriver:

Ja, det føler jeg ihvertfald  

Mathias er nu 5,5 måned og får skemad 3 gange dagligt. Udover det bliver han ammet det han vil. 

Men det er som om at brysterne lever sit eget liv :/ De producerer på højtryk og han kan sjældent få brystet tømt når han spiser, så jeg render konstant rundt med ømme bryster  

Hvad pokker gør jeg ? 

Er det ik et spørgsmål om at holde ud til de har reguleret sig selv? hvis du pumper ud bliver de jo ved med at producere og være store og spændte?? 

Anmeld

6. april 2013

LilleChelle

Team Putte skriver:

Er det ik et spørgsmål om at holde ud til de har reguleret sig selv? hvis du pumper ud bliver de jo ved med at producere og være store og spændte?? 

Synes jeg prøver - men burde de ikke snart have reguleret sig efter en måned med tre måltider om dagen? 

Anmeld

6. april 2013

Team Putte

LilleChelle skriver:

Synes jeg prøver - men burde de ikke snart have reguleret sig efter en måned med tre måltider om dagen? 

Sikker på han ik spiser mere end før, selvom han får skemae! synes det er svært med de bryster! men hvis han nu har et appetitspring og du ik har oppet mængden af skemad? det er kun gætteri.. det er jo svært at måle når det er indeni brysterne

Anmeld

6. april 2013

LilleChelle

Team Putte skriver:

Sikker på han ik spiser mere end før, selvom han får skemae! synes det er svært med de bryster! men hvis han nu har et appetitspring og du ik har oppet mængden af skemad? det er kun gætteri.. det er jo svært at måle når det er indeni brysterne

Jeg skal ikke kunne sige det - synes bare det virker underligt at brysterne ikke snart regulerer produktionen, når han tydeligvis ikke får tømt dem når han spiser. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.