Hundemus og tudselår...... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
7 svar
12 synes godt om
6. april 2013

Nessie

Børns misforståelser er herlige

Vi (jeg) har fået en vane med at spørge Daniel hvad han har fået til frokost i børnehaven, når vi spiser aftensmad.
Den ene dag siger han så at de har fået rugbrød med "hundemus", og Frederik kunne ikke lide det
Hø hø, tænker jeg, da kan jeg da egentlig godt forstå
Det var selvfølgelig hummus

En anden dag har vi lige været i bad, og radioen derude kører. Der bliver sunget "jeg vil elske dig om tusind år", men Daniel ser rimelig mærkelig ud i hovedet og siger "tudselår"?
Han er så også så stædig, at han ikke tror på mig, når jeg fortæller ham den rigtige tekst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

frk andreasen

Nessie skriver:

Vi (jeg) har fået en vane med at spørge Daniel hvad han har fået til frokost i børnehaven, når vi spiser aftensmad.
Den ene dag siger han så at de har fået rugbrød med "hundemus", og Frederik kunne ikke lide det

En anden dag har vi lige været i bad, og radioen derude kører. Der bliver sunget "jeg vil elske dig om tusind år", men Daniel ser rimelig mærkelig ud i hovedet og siger "tudselår"?
Han er så også så stædig, at han ikke tror på mig, når jeg fortæller ham den rigtige tekst

ha ha min 6 årig kommer osse med nogle guldkorn engang imellem

Anmeld

6. april 2013

ønskebørn74

Nessie skriver:

Hvor er han bare skøn.. 

Anmeld

7. april 2013

Nessie

frk andreasen skriver:

ha ha min 6 årig kommer osse med nogle guldkorn engang imellem

Og noge gange er det bare svært ikke at grine højt, mens de meget alvorligt fortæller noget 

Anmeld

7. april 2013

Gittemor09

Nessie skriver:

haha de er så herlige de børn...

jeg spurgte sofie den ene dag om hun ville have mayonaise eller remoulade på sin mad....

jeg vil have remounaise siger hun....

hvad er det spørger jeg??

det er begge dele siger hun... Gggg

Anmeld

7. april 2013

Nessie

Gittemor09 skriver:

haha de er så herlige de børn...

jeg spurgte sofie den ene dag om hun ville have mayonaise eller remoulade på sin mad....

jeg vil have remounaise siger hun....

hvad er det spørger jeg??

det er begge dele siger hun... Gggg

Ha ha ha,naturligvis 

De er altså sjove, de unger 

Anmeld

7. april 2013

Gittemor09

Nessie skriver:

Ha ha ha,naturligvis 

De er altså sjove, de unger 

hahaha ja, de kan altså få smilet frem på læberne

Anmeld

11. april 2013

frk andreasen

Nessie skriver:

Og noge gange er det bare svært ikke at grine højt, mens de meget alvorligt fortæller noget 

alt for svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.