Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Børns misforståelser er herlige
Vi (jeg) har fået en vane med at spørge Daniel hvad han har fået til frokost i børnehaven, når vi spiser aftensmad. Den ene dag siger han så at de har fået rugbrød med "hundemus", og Frederik kunne ikke lide det Hø hø, tænker jeg, da kan jeg da egentlig godt forstå Det var selvfølgelig hummus
En anden dag har vi lige været i bad, og radioen derude kører. Der bliver sunget "jeg vil elske dig om tusind år", men Daniel ser rimelig mærkelig ud i hovedet og siger "tudselår"?Han er så også så stædig, at han ikke tror på mig, når jeg fortæller ham den rigtige tekst
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Børns misforståelser er herlige Vi (jeg) har fået en vane med at spørge Daniel hvad han har fået til frokost i børnehaven, når vi spiser aftensmad. Den ene dag siger han så at de har fået rugbrød med "hundemus", og Frederik kunne ikke lide det Hø hø, tænker jeg, da kan jeg da egentlig godt forstå Det var selvfølgelig hummus En anden dag har vi lige været i bad, og radioen derude kører. Der bliver sunget "jeg vil elske dig om tusind år", men Daniel ser rimelig mærkelig ud i hovedet og siger "tudselår"?Han er så også så stædig, at han ikke tror på mig, når jeg fortæller ham den rigtige tekst
Hvor er han bare skøn..
frk andreasen skriver: ha ha min 6 årig kommer osse med nogle guldkorn engang imellem
ha ha min 6 årig kommer osse med nogle guldkorn engang imellem
Og noge gange er det bare svært ikke at grine højt, mens de meget alvorligt fortæller noget
haha de er så herlige de børn...
jeg spurgte sofie den ene dag om hun ville have mayonaise eller remoulade på sin mad....
jeg vil have remounaise siger hun....
hvad er det spørger jeg??
det er begge dele siger hun... Gggg
Gittemor09 skriver: haha de er så herlige de børn... jeg spurgte sofie den ene dag om hun ville have mayonaise eller remoulade på sin mad.... jeg vil have remounaise siger hun.... hvad er det spørger jeg?? det er begge dele siger hun... Gggg
Ha ha ha,naturligvis
De er altså sjove, de unger
Nessie skriver: Ha ha ha,naturligvis De er altså sjove, de unger
hahaha ja, de kan altså få smilet frem på læberne
Nessie skriver: Og noge gange er det bare svært ikke at grine højt, mens de meget alvorligt fortæller noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128