Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
18+0, førstegangsgravid med pige, svært overvægtig (BMI på 40).
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emmaemilie skriver: 18+0, førstegangsgravid med pige, svært overvægtig (BMI på 40).
Hvor er du flot, sikke den mave klæder dig
Hvor er du fin
Ser nu ikke svært overvægtig ud
Hvorfor er det vigtigt at fortælle at du er overvægtig ?
By the way - flot mave - det er så fantastisk at følge ens maves udvikling
Tusind tak, det er så dejligt med rosende ord
Jeg blev kaldt "svær" overvægtig af en læge for noget tid siden, så det har jeg vist bare taget på mig! :/
LilleChelle skriver: Hvorfor er det vigtigt at fortælle at du er overvægtig ? By the way - flot mave - det er så fantastisk at følge ens maves udvikling
Tusind tak
Jeg siger det udlukkende for andres skyld - jeg er jo overvægtig, og jeg har altid tænkt over, hvordan jeg/man mon kommer til at se ud, som overvægtig gravid .. Så det er derfor!
- Var det til at forstå?
emmaemilie skriver: Tusind tak, det er så dejligt med rosende ord Jeg blev kaldt "svær" overvægtig af en læge for noget tid siden, så det har jeg vist bare taget på mig! :/
Det er godt at være obs på sin overvægt.
- men jeg synes det er synd at skulle dunke sig oven i hovedet med det hele tiden ved at gøre opmærksom på det.
emmaemilie skriver: Tusind tak Jeg siger det udlukkende for andres skyld - jeg er jo overvægtig, og jeg har altid tænkt over, hvordan jeg/man mon kommer til at se ud, som overvægtig gravid .. Så det er derfor! - Var det til at forstå?
For andres skyld?
Jeg synes du skal smide det væk - og sige til dig selv, at sådan ser du ud og du behøver ikke sige til folk at du er overvægtig.
Jeg er enig med Chelle, du behøver ikke sige det Du ser rigtig godt ud med en flot mave, vi andre kan godt se du er overvægtig, men det skal være din mave som er i fokus på mavebilleder, ikke din overvægt, hvis du forstår?
Tak, det er sødt af jer at sige det!
Det er umiddelbart ikke noget, jeg tænker over i hverdagen, det er jo bare sådan jeg er
Men tak for de rosende ord - jeg tager dem helt klart til mig, som en kompliment!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128