Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1. gang gik det igang ved en 04-tiden om morgenen og han blev født kl.15.37. 2. gang fik jeg tget vandet kl.16.05 ca. og hun var ude kl.19.09 ♥
Janne T. skriver: Hej piger. Hvornår på dagen startede jeres fødsel anden gang i forhold til første gang? Jer der gik i gang af jer selv. Roses startede om natten og kan mærke at jeg -lidt dumt måske- forventer det samme sker denne gang. Så når jeg vågner om morgenen tænker jeg "suk, så tager vi lige en hel dag mere"Hilsen Janne 40+3 :-P
Hej piger. Hvornår på dagen startede jeres fødsel anden gang i forhold til første gang? Jer der gik i gang af jer selv. Roses startede om natten og kan mærke at jeg -lidt dumt måske- forventer det samme sker denne gang. Så når jeg vågner om morgenen tænker jeg "suk, så tager vi lige en hel dag mere"Hilsen Janne 40+3 :-P
Hmmm, det kommer lidt an på, hvordan man definerer "start" af fødsel.. Men hvis vi tæller fra, hvornår veerne blev regelmæssige (omend med langt imellem), så var det begge gange dag. Men hos mig er det aldrig kommet som et lyn fra en klar himmel..der har været optakt, så jeg har kunnet mærke i god tid, at noget var i gære :-)
Vestøv til dig
Jeg har stemt nat/nat
første gang startede det ved at vandet gik kl 23, og jeg fødte 6:59. Anden gang vågnede jeg med veer kl 4, og jeg fødte kl 11:37.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128